سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صندوق نوآوری و شکوفایی فرصتی برای توسعه شرکت های دانش بنیان

رییس پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه گفت: بهره گیری از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی مسیر توسعه شرکت‌های دانش بنیان را هموار می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، معصومه خان احمدی رییس پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه با اشاره به خدمات متنوع صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برای شرکت‌های دانش بنیان، گفت: علی رغم خدمات متنوع و جذاب این صندوق، متاسفانه بسیاری شرکت‌ها به دلیل ناآگاهی از این خدمات بی بهره اند و برای همین در این نشست تلاش بر این است که شرکت‌ها را با خدمات این صندوق آشنا کنیم.

او به تفاهم نامه پارک علم و فناوری کرمانشاه با این صندوق اشاره کرد وافزود: این تفاهم نامه در قالب "هاب توانمندسازی" منعتقد شده و بر اساس آن بسیاری خدمات صندوق توسط پارک علم و فناوری ارائه می شود و بخش دیگر این خدمات نیز بصورت متمرکز توسط خود صندوق به شرکت‌ها عرضه میشود.


او با اشاره به چالش‌های بسیار درمسیر فعالیت شرکت‌های دانش بنیان گفت: صندوق به عنوان حامی این شرکت‌ها راه اندازی شده و آشنایی با خدمات صندوق میتواند شرکت‌ها را در مسیر توسعه یاری کند.

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه با تقدیر از مدیران صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای تدوین برنامه‌ها بر اساس دغدغه‌ها و چالش‌های شرکت‌های دانش بنیان، گفت: حرکت صندوق به سمتی است که مشکلات واقعی شرکت‌ها احصا و بر اساس آن برنامه ریزی و اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای  پیام/ز

 

 

خدمات متنوع صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برای شرکت‌های دانش بنیان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.