سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح مسکن مددجویان در بخش چنارشاهیجان کازرون

۲۵ واحد مسکونی با حضور مدیر کل کمیته استان فارس در بخش چنارشاهیجان افتتاح و به مدد جویان تحت حمایت تحویل داده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدبذرافشان مدیر کل کمیته استان فارس در بازدید از طرح‌های اشتغال‌زا و افتتاح مسکن مددجویان این نهاد با اشاره به اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی امسال برای کمیته امداد قائمیه و کوهمره، گفت: اگر همکاران در کمیته امداد این دو بخش همت کنند وزمینه جذب را بوجود آورند، این اعتبار تا سقف ۵۰ میلیارد ریال افزایش پیدا می‌کند.

او از اهدای ۲۵ واحد مسکونی به مدد جویان کمیته امداد امام خمینی قائمیه خبر داد و افزود: در پنج ماه نخست امسال، بیش از هزار و ۱۰۰ فعالیت مسکن در استان فارس داشته‌ایم که بیش از ۴۰۰ واحد آن ساخت یا خرید بوده که در مرداد ماه امسال تقدیم خانواده‌ها شده است.

بذرافشان ادامه داد: تا پایان امسال بنا داریم تمام خانواده‌های ایتام که بدون مسکن وتحت پوشش کمیته امداد هستند را باکمک خیرین و همچنین در قالب طرح اکرام ایتام، صدقات و زکات تهیه خانه‌دار کنیم.

او با اشاره به کمک چهار میلیارد ریالی یکی از خیرین در حوزه مسکن قائمیه گفت: ما نیز همین مبلغ را در حوزه مسکن قائمیه هزینه می‌کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به مرحله اول جشن عاطفه‌ها اظهار داشت: مردم استان فارس در مرحله اول جشن عاطفه‌ها بیش از چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کمک کردند.

بذرافشان با اشاره به ۲۵هزار دانش‌آموز شناسایی شده و تحت پوشش کمیته امداد گفت: قرار است مردم در حوزه‌های نوشت‌افزاری، پوشاک و همچنین سرویس مدارس عنایت داشته باشند و تا قبل از بازگشایی مدارس کمک‌های خود را تقدیم کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس اظهار داشت: ۱۷۹مرکز نیکوکاری در سراسر استان فارس آماده جذب کمک‌های مردم بوده که مرحله دوم جشن عاطفه‌ها دهم مهرماه آغاز می‌شود.
انتهای پیام/م

اهدای ۲۵ واحد مسکونی به مدد جویان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.