سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشیدیان خبر داد؛

بازگشت بیش از۹۰ درصد حجاج ایرانی به وطن

رئیس سازمان حج و زیارت از بازگشت ۹۰ درصد حجاج ایرانی به کشور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت گفت: تا آخر وقت پنجشنبه ۷۹ هزار و ۸۷۷ نفر معادل بیش از ۹۰ درصد حجاج ایرانی به وطن بازگشتند.

او افزود: هم اکنون در مدینه النبی یک هزار و ۳۷۷ نفر و در مکه مکرمه ۶ هزار و ۴۰۹ نفر از زائران ما حضور دارند و تمامی خدمات در حال انجام است.

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه عملیات حج ظرف ۷۲ ساعت آینده به انجام می‌رسد، اظهار کرد: از روز ۱۶ شهریورماه خدمات حمل و نقل درون شهری در مکه پایان می‌یابد، اما سایر خدمات، چون تردد بیش شهری، آشپزخانه‌ها و مراکز بهداشتی ما تا آخرین نفر مشغول خدمات دهی خواهند بود.

رشیدیان ابراز امیدواری کرد: بعد از ۱۷ شهریور ماه و اتمام عملیات حج و بازگشت تمامی زائران ایرانی را با حجی مقبول و سعی مشکور و کوله بار از معنویت به کشور بازگردند.

رشیدیان در ادامه با اشاره به خدمات پزشکی هم گفت: مراکز پزشکی هم در حدی که برای خدمات دهی به حجاح موجود مکه و مدینه نیاز است فعال و در حال خدمات دهی است.


بیشتر بخوانید: بیش از ۶۴ هزار حجاج ایرانی مکه مکرمه را ترک کردند


او اظهار کرد: هم اینک دو نفر از حجاج ما در بیمارستان مرکز پزشکی حج در مکه و سه نفر دیگر از زائران ما در بیمارستان عربستان سعوی (دو نفر در مکه و یک نفر در مدینه) بستری هستند و امید است قبل از اتمام کار، خدمات مربوط به معالجه آنان انجام شده و آن‌ها را با اخرین پرواز به کشور بازگردانیم.

انتهای پیام/

عملیات حج ظرف ۷۲ ساعت آینده به پایان می‌رسد

برچسب ها: حج و زیارت ، حج 98
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.