سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۸ امروز اعمال می‌شود/ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های مازندران

رئیس پلیس راه مازندران از ترافیک پرحجم و نیمه سنگین در جاده‌های مازندران و یکطرفه شدن جاده‌های هراز و چالوس از ساعت ۱۸ امروز خبر داد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ، گفت: هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، سوادکوه، چالوس، کیاسر و محدوده درون شهری پرحجم و نیمه سنگین است.

او افزود: از لحاظ شرایط آب وهوایی آسمان استان نیمه ابری وسطح جاده‌ها خشک است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمدوشد انواع کشنده‌های سنگین از ساعت ۶ صبح امروز از جاده‌های چالوس و هراز ممنوع شده است واین ممنوعیت تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد.

سرهنگ قدمی با اشاره به یکطرفه شدن جاده‌های هراز محدوده رودهن به آمل و چالوس محدوده مرزن آباد به کرج از عصر امروز افزود: جاده هراز و چالوس از ساعت ۱۸ امروز یکطرفه می‌شود.

او گفت: این محدودیت‌های ترافیکی در صورت روان بودن مسیر لغو خواهد شد.

او از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

 

انتهای پیام/آ


ترافیک در جاده‌های استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.