سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقدماتی یورو ۲۰۲۰؛

روند پیروزی‌های اسپانیا ادامه یافت/ پیروزی سوئد و دانمارک و توقف سوئیس

در ادامه دیدار‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۰، از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه، هفت دیدار در سه گروه برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دیدار‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۰، از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه، هفت دیدار در سه گروه برگزار شد که در مهمترین دیدار، اسپانیا در گروه F مهمان رومانی بود که با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید.

در این دیدار، اسپانیا توسط راموس در دقیقه ۲۹ (از روی نقطه پنالتی) و آلکاسر در دقیقه ۴۷ به گل رسید و تنها گل رومانی را آندونه در دقیقه ۵۹ به ثمر رساند. ضمن آنکه یورنته از اسپانیا در دقیقه ۷۹ از زمین بازی اخراج شد.


بیشتر بخوانید: مصاف جذاب ایتالیا و ارمنستان در انتخابی یورو/ جدال بحرین و عراق برای اولین ۳ امتیاز انتخابی جام جهانی 


در دیگر مسابقه این گروه، سوئد با چهار گل جزایر فارو را شکست داد و نروژ با دو گل مالت را از پیش رو برداشت. در جدول این گروه، اسپانیا که همه بازی‌های خود را برده است، ۱۵ امتیازی و صدرنشین است و تیم‌های سوئد و نروز با ۱۰ و هشت امتیاز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

در دیگر بازی‌های امشب، از گروه D تیم سوئیس در مقابل میزبانش ایرلند به تساوی یک بر یک رسید و دانمارک با شش گل جبل الطارق را شکست داد. در جدول این گروه، جمهوری ایرلند با ۱۱، دانمارک با هشت و سوئیس با پنج امتیاز در رتبه‌های اول تا سوم قرار دارند.


بیشتر بخوانید: ایتالیا ۳ - ارمنستان ۱ / پنجمین پیروزی متوالی شاگردان مانچینی 


همچنین از گروه J بوسنی با با پنج گل لیختن اشتاین را برد و یونان با یک گل مقابل میزبانش فنلاند مغلوب شد. در جدول این گروه پس از ایتالیای ۱۵ امتیازی که ساعتی قبل ارمنستان را شکست داد، فنلاند با ۱۲ و بوسنی با هفت امتیاز دوم و سوم هستند.


بیشتر بخوانید: تداوم روند پیروزی‌های اسپانیا/ برتری پرگل دانمارک و صدرنشینی لهستان


انتهای پیام/

نتایج رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.