سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی استانداری فارس:

انتخابات تجلی اراده مردم و جلوه‌ای از مردم سالاری دینی است/برگزاری انتخاباتی سالم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، انتخابات تجلی اراده مردم و جلوه‌ای از مردم سالاری دینی دانست و جایگاه انتخابات در قانون اساسی را بسیار مهم توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، پنجمین جلسه ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری به ریاست دکتر سید احمد احمدی زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، اعضاء و حضور فرمانداران شهرستان‌های فیروزآباد، قیرو کارزین و فراشبند در دفتر معاونت سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری تشکیل شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس و رییس ستاد انتخابات استان در این جلسه، ابتدا به دوره‌های آموزشی خاص بخشداران، کارشناسان انتخابات و کارشناسان فناوری اطلاعات، تقسیم بندی استان به ۵ منطقه و اجرای آن در ۴ منطقه (شمال، غرب، شرق و مرکز) و پنجمین منطقه هم در شهرستان‌های جنوبی که به زودی انجام خواهد شد، اشاره و آموزش دست اندرکاران و اشراف آنان به قانون انتخابات و وظایف محوله را گام مهمی در برگزاری انتخابات سالم و امن دانستند.

احمدی زاده بر ضرورت انسجام، همدلی و همراهی بین مسئولین اجرایی و نظارت انتخابات تاکید کرد.

او اظهار داشت: جهت گیری ما در انتخابات این است که ۴ رکن، مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت محقق شود.

رییس ستاد انتخابات استان به موضوع تبلیغات زودهنگام کاندیدا‌ها اشاره کرد و اضافه کرد: فرمانداری‌ها ضمن رصد، کنترل و مراقبت گزارش تخلفات احتمالی را به ستاد انتخابات استان جهت بررسی و پی گیری‌های بعدی اعلام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، روند انجام شده، تمهیدات پیش بینی شده برای برگزاری انتخابات سالم با مشارکت حداکثری در دوم اسفند سال جاری در استان را مطلوب ارزیابی کرد.
انتهای پیام/م

جلسه ستاد انتخابات استان فارس

برچسب ها: انتخابات ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.