سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حماس: سفر نتانیاهو به الخلیل مانوری انتخاباتی است

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین قصد نخست‌وزیر رژیم اشغالگر از سفر به الخلیل را مانوری انتخاباتی برای راضی کردن تندرو‌های صهیونیست دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد قصد بنیامین نتانیاهو،‌ نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس برای تعرض به مقدسات و آلوده کردن صحن مسجد حرم ابراهیمی در شهر الخلیل، مانوری انتخاباتی برای راضی کردن تندرو‌های صهیونیستی است که تشنه تجاوزات بیشتر به مقدسات اسلامی هستند.

پایگاه اینترنتی حماس نوشت: ما امروز در برابر صحنه‌ای از درگیری‌ها هستیم که مقامات اشغالگر به سوی یهودی سازی کرانه باختری به عنوان عمل انجام شده پیش می‌روند؛ اقدامی که پیشتازان شهرک سازی از زمان آغاز طرح‌های شهرک سازی خود در کرانه باختری رویای آن را در سر می‌پروراندند.

حماس تاکید کرد: شکستن طرح شهرک سازی و مقابله با آن جز از طریق مقاومت و اخراج شهرک نشینان و جلوگیری از ادامه حضور‌شان در خاک فلسطین که به لطف هماهنگی‌های امنیتی فراهم شده است، میسر نخواهد بود.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ضمن تاکید بر این که مقاومت در کرانه باختری و فرزندان قهرمان فلسطین اجازه نخواهند داد شهرک نشینان با امنیت در این خاک زندگی کنند، عملیات قهرمانانه چند روز گذشته در کرانه باختری را پیامی برای مقامات دشمن صهیونیستی و شهرک نشینان دانست که نشان می‌دهد اینجا امنیت ندارند.

حماس همچنین از رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و دستگاه‌های امنیتی وابسته به آن خواست از اظهاراتی که با آن ذهن مردم را منحرف می‌کند، دست بردارند و در مسیر مبارزه فراگیر برای مقابله با یهودی سازی و الحاق کرانه باختری قدم بردارند و اجرای توافقنامه‌ها با رژیم اشغالگر را متوقف کنند و دست مقاومت را (برای مقابله با طرح‌های صهیونیستی) باز بگذارند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.