سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

متوسط زمان مکالمات (ACT) حجاج ایرانی در حدود دو دقیقه بوده است

سرپرست معاونت فنی شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد ترافیک مکالمات حج امسال طی حدود دو ماه به بیش از سه میلیون و ۳۵۲ هزار دقیقه مکالمه رسید.

به گزارش  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سهراب آغ‌بیات سرپرست معاونت فنی شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: "ترافیک مکالمات حج امسال از ۱۷ تیرماه با اعزام زائران ایرانی به کشور عربستان آغاز شد و تا پایان روز ۱۲ شهریور بیش از سه میلیون و ۳۵۲ هزار دقیقه مکالمه حجاج ایرانی برقرار شد."

آغ بیات با اعلام این مطلب افزود: "بیشترین ترافیک مکالمات حجاج در روز ۲۳ مرداد ماه سال جاری بود که در این روز ۱۰۹۶۹۶ دقیقه مکالمات برقرار شده است."

سرپرست معاونت فنی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: "بیشترین ترافیک عربستان در سال ۱۳۹۸ اختصاص به شبکه همراه اول داشت، که حدود ۷۱/۱ درصد کل ترافیک را تشکیل می‌دهد و پس از آن شبکه ایرانسل قرار دارد که حدود ۱۴/۶ درصد ترافیک حجاج را به خود اختصاص داد و در مرحله بعدی شرکت‌های مخابراتی استانی در حدود ۱۴ درصد و رایتل در حدود ۰/۳ درصد کل ترافیک با آن کشور را به خود اختصاص داده اند."

وی تصریح کرد: "با توجه به پیش بینی‌های لازم و تشکیل کمیته‌های ویژه در شرکت ارتباطات زیرساخت و همکاری اپراتور‌های همراه کشور برای حفظ پایداری کیفیت ارتباطات در بالاترین سطح، تمامی درخواست‌ها به مقصد عربستان با استفاده از تمامی ظرفیت‌های ارتباطی کشور و ظرفیت‌های مسیر‌های بین الملل با موفقیت برقرار شد."

سهراب آغ بیات در خصوص راهکار‌های شرکت ارتباطات زیرساخت برای تسهیل ارتباط زائران در این ایام توضیح داد: "امسال نیز همانند سال‌های گذشته این شرکت ظرفیت‌های ترانزیتی خود را با اپراتور‌های کشور عربستان افزایش داد و همزمان کیفیت ارتباطات شرکت‌های ترانزیتی نیز تحت کنترل و پایش ویژه قرار گرفته است."

سهراب آغ بیات در پایان خاطر نشان کرد: "براساس ترافیک سنجی انجام شده، متوسط زمان مکالمات (ACT) در حدود ۲ دقیقه بوده است."

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.