سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خاطیان، پسماند رها شده در سراب شرف آباد را جمع آوری می کنند

سرپرست فرمانداری اسلام اباد غرب گفت: راهداری شهرستان بخش عظیمی از نخاله‌های ساختمانی در حاشیه راه رها شده بود را ساماندهی کرد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،جهانبش حیدری  سرپرست فرمانداری  اسلام اباد غرب گفت: بدلیل وقوع زلزله سال ۹۶ و تخریب واحد‌های آسیب دیده متاسفانه رها سازی نخاله‌های ساختمانی در حاشیه شهر بسیار زیاد بود و راهداری شهرستان با وجود ماموریت‌های محوله بخش عظیمی از این نخاله‌ها که در حاشیه راه رها شده بود را ساماندهی کرد.

حیدری گفت :محل مناسب برای تخلیه نخاله در خارج شهر مشخص شده و انتظار داریم شهروندان عزیز نخاله‌های ساختمانی خود را در آن نقطه تخلیه کنند که قطعا می‌تواند در حفاظت از محیط زیست اثر گذار باشد.

سرپرست فرمانداری گفت :متاسفانه  پیمانکار کارخانه قند پسماند این کارخانه در حاشیه سراب شرف آباد تخلیه شده بود که با پیگیری‌های بعمل آمد ضمن برخورد با عاملین مقرر شده وضعیت بوجود آمده  از سوی اشخاص خاطی به قبل بازگردد و کلیه پسماند رها شده جمع آوری گردد.

او گفت: شهرداری محل مناسب و در دسترس در نزدیکی شهر برای تخلیه نخاله‌ها جانمایی نماید و توسط دستگاه‌های متولی با هر گونه تخلیه نخاله در حاشیه شهر برخورد گردد.

انتهای پیام/ز

 

 

رها سازی نخاله‌های ساختمانی در حاشیه شهر اسلام اباد غرب 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.