سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی جسد ۳۳ کشته آتش سوزی کشتی تفریحی در کالیفرنیا

۳۳ جسد مربوط به حادثه آتش سوزی کشتی تفریحی در ایالت کالیفرنیا آمریکا شناسایی شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، تاکنون ۳۳ جسد مربوط به حادثه آتش سوزی کشتی تفریحی در ایالت کالیفرنیا آمریکا شناسایی شده اند.

بر این اساس، مسئولان آمریکایی اعلام کردند در حالی که ۳۳ جسد مربوط به قربانیان حادثه آتش سوزی در یک فروند کشتی در مناطق ساحلی جنوبی کالیفرنیا شناسایی شده اند، یکی از سرنشینان این کشتی حادثه دیده هنوز ناپدید است.

مقامات مربوطه پیشتر از جان باختن ۳۴ نفر در این حادثه خبر دادند. این قایق تفریحی پس از گشت سه روزه دریایی در نزدیکی سانتا کروز دچار حادثه آتش سوزی شد. پس از فرار پنج خدمه شامل کاپیتان و غرق شدن این کشتی هنوز وضعیت کامل اجساد قربانیان این حادثه مشخص نیست.

برخی از قربانیانی که تاکنون شناسایی شده اند شامل دانش آموزان دبیرستانی، یک معلم به همراه دخترش، یک زیست شناس دریایی و یک خانواده پنج نفره هستند. مقامات مسئول معتقدند کاپیتان و ۴ نفر دیگر از خدمه این کشتی با پریدن به درون آب به وسیله یک قایق شناور به یک فروند کشتی که در آن نزدیکی لنگر انداخته بود رسیدند.

این در حالی است که شعله‌های آتش به زودی طول ۲۳ متری عرشه را فرا گرفت و مانع از فرار سرنشینان به طبقه دوم و باعث حبس آنان در سالن شد. مقامات پزشکی بر لزوم آزمایش دی ان‌ای برای شناسایی قربانیان تاکید کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، آتش سوزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.