سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله سعیدی:

پشتیبانی مسئولان لازمه احیای فریضه امر به معروف است

رئیس ستاد امر به معروف قم گفت:پشتیبانی مسئولان و مطالبه مردم لازمه احیای فریضه امر به معروف در جامعه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، آیت الله سعیدی،رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر قم در همایش نهضت حسینی، مطالبه‌گری و مسئولیت اجتماعی و در جمع فعالان امر به معروف و نهی از منکر، فراموشی غدیر و وقوع حادثه عاشورا را نتیجه فراموشی مطالبه‌گری عمومی مردم از حاکمان زمان دانست و گفت: با مطالبه گری مردم محرم و حماسه عاشورا زنده و احیا شد.

او با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: حاکمیت اخلاق و معنویت در گرو عمل اخلاقی و معنوی حاکمان و پشتیبانی از رواج آن در جامعه و تلاش عملی مردم است.

آیت الله سعیدی انقلاب اسلامی ایران و احیای غدیر و محرم در عصر حاضر را نتیجه مطالبه‌گری امام خمینی (ره) و مردم دانست و گفت: باید قدردان نظام بود و از آن حمایت و از مسئولان مطالبه گری کرد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر قم ادامه داد:مطالبه‌گری مردم و پشتیبانی مسئولان  شرط تحقق اخلاق و معنویت و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هم ماه محرم را فرصتی مغتنم برای عمومی شدن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دانست و بر استفاده از همه ظرفیت‌های مردمی و حاکمیتی در این باره تاکید کرد.

در پایان این مراسم از ۲۲ فعال مردمی و اداری برگزیده امر به معروف و نهی از منکر تجلیل شد.

انتهای پیام/ش

سخنان آیت الله سعیدی در جمع فعالان امر به معروف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.