سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت خبر داد؛

پدر و پسر قاچاقچی با ۲۰ کیلوگرم حشیش به دام افتادند

سرهنگ بخشنده از دستگیری پدر و پسری خبر داد که سعی داشتند با جاسازی مواد مخدر در سطل روغن، ۲۰ کیلوگرم حشیش را به تهران قاچاق کنند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت  گفت: بر اساس گزارش‌های مردمی مبنی بر قاچاق و ترانزیت موادمخدر از هرمزگان به تهران موضوع در دستور کار ماموران پایگاه چهارم پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت قرار گرفت.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که یک پدر و پسر در شهرستان‌های جنوبی کشور، قصد دارند مقادیری موادمخدر را که همان جا تهیه کرده بودند، با یک دستگاه خودرو تریلی به تهران قاچاق کنند.

او افزود: با هماهنگی از سوی مرجع قضایی و همکاری پلیس استان هرمزگان، تیم‌های عملیاتی، پس از شناسایی مسیر تردد این قاچاقچیان به جاده تهران – قم اعزام و به کنترل و بررسی خودرو‌های مشکوک پرداختند.

سرهنگ بخشنده تصریح کرد: این اقدامات ادامه داشت تا اینکه خودرو متهمان شناسایی شده و در یک عملیات ضربتی متوقف و این پدر و پسر قاچاقچی دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت بیان داشت: در بازرسی از محموله خودرو که قوطی‌های روغن صنعتی بود، ۲۰ کیلوگرم حشیش کشف و ضمیمه پرونده شد.

او اظهار داشت: متهمان به پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت منتقل و در تحقیقات انجام شده به جرم خود اعتراف و پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شدند.

انتهای پیام/

جاسازی ۲۰ کیلوگرم حشیش در سطل روغن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.