سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ بخشنده خبر داد؛

محموله تریاک به پایتخت نرسید

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری سه قاچاقچی مواد مخدر در محور سیستان _ کرمان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: با دریافت اخبار و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت‌های مشکوک فردی به نام "م"، در امر توزیع موادمخدر، موضوع به عهده ماموران پایگاه ششم پلیس قرار داده شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با پیگیری‌های شبانه روزی ماموران پلیس مشخص شد این متهم در سفری به استان سیستان و بلوچستان و آشنایی با ۲ قاچاقچی موادمخدر مقادیری تریاک تهیه و قصد انتقال آن را از محور‌های مواصلاتی به پایتخت دارد.

سرهنگ بخشنده تصریح کرد: با پیگیری‌های مستمر و مشخص شدن مسیر حرکتی متهمان تیمی از پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت با همکاری پلیس کرمان به محل مورد نظر اعزام و عصر نهم شهریورماه امسال خودرو سواری متهمان شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، بیان داشت: پس از تعقیب و گریزی نه چندان طولانی، خودرو این متهم متوقف و خود او نیز دستگیر شد که در بازرسی از داخل خودرو، ۵۹ کیلوگرم تریاک که در بخش‌های مختلف آن جاسازی شده بود، کشف شد.


بیشتر بخوانید: کشف ۳۶۰ کیلو تریاک و حشیش و انهدام کاروان قاچاق در عملیات مشترک پلیس تهران و اصفهان


او اظهار داشت: متهم به همراه موادمخدر مکشوفه به پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان کرمان منتقل شد و در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف و پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شد.

سرهنگ بخشنده، عنوان داشت: متعاقبا تحقیقات برای دستگیری ۲ همدست این متهم نیز انجام و در نهایت هر ۲ در مخفیگاهشان دستگیر و به مرجع قضایی تحویل شدند.

انتهای پیام/

دستگیری سه قاچاقچی مواد مخدر در محور سیستان _ کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.