سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری یک قاچاقچی با ۱۱۷ کیلوگرم گل در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایرگفت: ۱۱۷ کیلو و ۸۰۰ گرم ماده مخدر گل در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ محمد باقر سلگی، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: ماموران پاسگاه انوج، با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق از مخفیگاه یک توزیع کننده ماده مخدر "گل " مطلع و با هماهنگی مقام قضائی نامبرده در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم، ۱۱۷ کیلو و ۸۰۰ گرم ماده مخدر "گل " کشف و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر اضافه کرد: اعتیاد ضمن اینکه تاثیر فراوانی بر فرد دارد، تبعات منفی و هزینه‌های زیادی را متحمل خانواده و جامعه می‌کند، بنابراین راه‌های پیشگیری از اعتیاد مخصوصاً از سنین پایین می‌تواند سد محکمی در مقابل بسیاری از مشکلات ناشی از مصرف مواد مخدر باشد.

سلگی در ادامه به دستگیری ۴ سارق و کشف ۷ فقره سرقت در این شهرستان اشاره کرد و افزود: در راستای مبارزه با سارقان و افراد مخل نظم و امنیت در ۲ روز گذشته، ۴ مرحله طرح ضربتی در شهرستان ملایر اجرا شد.

او بیان کرد: با کار اطلاعاتی و اعزام گشت‌های هدفمند ، ۳ سارق با اعتراف به ۶ فقره سرقت داخل خودرو و یک سارق منزل دستگیر و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شدند.

انتهای پیام/ب

دستگیری ۴ سارق در ملایر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.