سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورتوریکو به جمع ۱۶ تیم برتر رسید/ پایان بد فیلیپین در جام جهانی

رقابت‌های جام جهانی بسکتبال در روز پنجم امروز «چهارشنبه» با برگزاری ۴ دیدار آغاز شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های جام جهانی بسکتبال امروز (چهارشنبه) از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه با برگزاری ۴ دیدار هم زمان آغاز شد تا تکلیف نهایی برخی تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها مشخص شود. در نخستین دیدار تیم‌های ملی بسکتبال آنگولا و فیلیپین در گروه چهارم این رقابت‌ها به مصاف یک دیگر رفتند که در پایان یک بازی جذاب و زیبا نماینده آسیا سومین شکستش راتجربه کرد. نماینده آفریقا با نتیجه ۸۴ بر ۸۱ در این بازی به برتری رسید. پیش از این ۲ تیم با ۲ شکت پیاپی مقابل ایتالیا و صربستان از دور مسابقات کنار رفته بودند.

تیم‌های ملی بسکتبال تونس و پورتوریکو هم در مهم‌ترین دیدار در حالی به مصاف هم رفتند که برنده این بازی می‌توانست به همراه اسپانیا تیم راه یافته به جمع ۱۶ تیم برتر باشد. بازی بسیار جذاب و نزدیک دنبال شد و در نهایت پورتوریکو با نتیجه ۶۷ بر ۶۴ برنده بازی بود تا دیگر راه یافته به جمع ۱۶ تیم برتر باشد.


بیشتر بخوانید: برنامه روز پنجم رقابت‌های جام جهانی بسکتبال


نیجریه هم در یک بازی یک طرف موفق شد در گروه دوم کره جنوبی را ببرد آن‌ها در این بازی ۱۰۸ - ۶۶ برنده شدند و با این نتیجه پایان خوشی در این رقابت‌ها داشتند. پیش از این نمایندگان آفریقا و آسیا با شکست برابر روسیه و آرژانتین از دور مسابقات کنار رفته بودند.

تیم‌های بسکتبال لهستان و ساحل عاج هم در گروه نخست به مصاف یکدیگر رفتند، لهستان که در دو بازی گذشته خود ونزوئلا و چین را برده بود با پیروزی در این بازی با ۳، ۳ برد پیاپی به مرحله بعد رفت. ساحل عاج هم با کسب سومین شکستش به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.


بیشتر بخوانید:

پیروزی نزدیک آمریکا در وقت اضافه/ شکست سنگین اردن برابر خروس‌ها

صعود تیم ملی والیبال استرالیا به دور دوم/ میزبان المپیک مقابل چک شکست خورد


انتهای پیام/ 

نتایج روز پنجم جام جهانی بسکتبال 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.