سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمینه انتقال مرغ مازاد بوشهر به خارج از استان آسان شد

با توجه به افزایش تلفات مرغ در مرغداری‌های استان بوشهر، زمینه انتقال مرغ مازاد به خارج از استان آسان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: شرایط آب و هوایی استان و افزایش تولید مرغ، باعث شده که تلفات مرغ در مرغداری‌ها زیاد شود، از این رو به منظور حمایت از تولیدکنندگان استان باید چاره اندیشی می‌شد.

قاسم قائدی افزود: با توجه به اینکه قیمت این محصول در بازار استان و سایر استان‌های کشور رو به کاهش است، با هماهنگی‌های صورت گرفته، تلاش شده است تا شرایط برای خروج مرغ مازاد از استان آسان شود.

او ادامه داد: جهادکشاورزی و اتحادیه مرغداران مکلف شده‌اند که در اولویت اول بازار استان را تأمین کنند و سپس مجوز خروج مرغ مازاد صادر شود.

سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر با اشاره به ورود حجاج در روز‌های گذشته و مراسم مربوط به تاسوعا و عاشورای حسینی در روز‌های آینده تأکید کرد: استانداری به صورت روزانه قیمت و میزان مرغ موجود در بازار را رصد می‌کند و به تغییرات عکس العمل نشان می‌دهد تا با تصمیمات به موقع، همزمان حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان رعایت شود.

قائدی بیان کرد: در یک ماه اخیر که صنعت مرغ کشور با تلاطم‌های زیادی روبه‌رو بود، استان بوشهر کمترین نوسان در کشور را داشته و بازار آرامی را تجربه کرده است.

انتهای پیام/ک

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.