سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملیات عمرانی در جاده‌های سیستان و بلوچستان تا دوم مهر متوقف شد

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: تمامی عملیات عمرانی و راه‌سازی در جاده‌های این استان از امروز با آغاز دور دوم سفر‌های تابستانی تا دوم مهر متوقف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  ایوب کرد  سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تمامی عملیات عمرانی و راه‌سازی در جاده‌های این استان از امروز/چهارشنبه/ با آغاز دور دوم سفر‌های تابستانی تا دوم مهر متوقف شد.

او ادامه داد: این تصمیم برای جلوگیری از افزایش ترافیک در محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان اتخاذ شده است.

او  افزود: همزمان با طرح تابستانی تیم‌های‌راهداری سیستان و بلوچستان در تمامی مسیر‌های ارتباطی حوزه زیر پوشش این اداره‌کل حضور فعال دارند.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان به مردم توصیه کرد که برای جلوگیری از حوادث احتمالی با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در مسیر‌های ارتباطی تردد کنند.

او افزود: تلاش همکاران ما در مجموعه بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان بر استفاده حداکثری از امکانات موجود در راستای افزایش ایمنی تردد در محور‌های مواصلاتی استان است.

کرد بیان کرد: شماره تلفن ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان به صورت شبانه روز آماده اطلاع رسانی به هموطنان است.

انتهای پیام/ع

تیم‌های‌راهداری سیستان و بلوچستان در تمامی مسیر‌ها حضور فعال دارند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.