سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس هیئت عالی قدس: نتانیاهو به دلیل ضعف در انتخابات، درصدد یورش به الخلیل است

رئیس هیئت عالی قدس تاکید کرد نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به سبب احساس ضعف در انتخابات، به دنبال کسب دستاورد‌ در منطقه الخلیل است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شیخ عکرمه صبری اعلام کرد نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل احساس ضعف در انتخابات، به دنبال کسب برخی دستاورد‌ها در منطقه الخلیل است.

رئیس هیئت عالی قدس در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی المیادین اعلام کرد: «سفر بنیامین نتیاهو به منطقه الخلیل، سفری تحریک آمیز است؛ اما در ورای آن، مسائل مهم دیگری وجود دارد. از جمله اهداف نتانیاهو تبلیغات انتخاباتی است. وی می‌خواهد دستاورد‌هایی در میان افکار عمومی اسرائیل کسب کند و وجود خود را برای حزب راستگرای اسرائیلی ثابت کند، زیرا اکنون احساس ضعف می‌کند؛ به طوری که توانایی موفقیت در نبرد انتخاباتی را ندارد.»

وی افزود: «نتانیاهو با این کار می‌خواهد حزب راستگرای افراط گرا را راضی کند؛ کسانی که خواستار الحاق کرانه باختری به مناطق رژیم اشغالگر هستند. این طرح بلندمدت وی است.»

صبری تاکید کرد: «هر احتمالی درباره انتفاضه وجود دارد، زیرا فشار‌ها موجب حالت انفجاری شدن اوضاع فلسطین می‌شود. این احتمال وجود دارد که در نتیجه اقدام نتانیاهو در بی اعتنایی به احساسات مردم، انتفاضه صورت بگیرد. نتانیاهو با ورود به الخلیل در امنیت نیست و امکان ندارد که مردم از وی استقبال کنند. اما وی از طریق توسل به زور به شکل وحشیانه، کار خود را می‌کند؛ در حالی که قانونی نیست.»

 بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، امروز چهارشنبه در اقدامی تحریک‌آمیز و در چارچوب توهین به مقدسات مسلمانان، وارد مسجد ابراهیمی می‌شود.

نظامیان صهیونیست برای فراهم کردن مقدمات ورود نخست وزیر این رژیم به مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل مستقر شده‌اند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۱۰ ۱۳ شهريور ۱۳۹۸
مرگ بر اسرائیل