سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان:

پیشرفت جامعه مستلزم اعتماد به جوانان است

سردار مجتبی فدا گفت:جوانان پتانسیل‌ها و ظرفیت‌هایی دارند که با اعتماد به موقع و سازنده میتوان از آن‌ها در راستای تقویت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی استفاده کرد.

سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، گفت:نایین شهر میرزای نایینی است؛ همان فردی که کشور و دنیا را متحول کرد و امثال میرزای نایینی در کوچه و خیایان‌های این شهر زندگی میکنند. مسئله مهم در این زمان پیدا کردن میرزای نایینی ها، بهادادن و اعتماد به آنهاست چراکه اعتماد جامعه را می‌سازد.

او جوانان را یکی از موثر‌ترین اقشار جامعه برشمرد و گفت:بسیج دانش آموزی، انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، سازمان دانش آموزی و انجمن اولیا و مربیان ظرفیت‌های مختلفی هستند که می‌توانند با همگرایی، وفاق و همدلی حول یک محور مشخص، چون دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، قرآن و سبک زندگی شهدا کانون‌ها و تشکل‌های جوان را راه اندازی کرده و به کار‌های خیر خواهانه ای، چون کمک به دانش اموزان بی بضاعت و برگزاری اردو‌های جهادی بپردازند.

او افزود:انسان‌های بزرگ، بزرگ زاده نشده اند و زاییده یک اعتماد هستند. امثال امام خمینی (ره)، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، شهیدان خرازی، همت و رجایی همه و همه نتیجه اعتماد اند و اگر امروز به جوان‌ها اعتماد کنیم و کار‌های بزرگ را به دست آن‌ها بسپاریم، بی شک سربلند خواهیم بود.

فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان در پایان به مشکل اشتغال جوانان پرداخت و گفت:جوانان باید به دنبال کار آفرینی باشند و از سرمایه‌های طبیعی و خدادادی برای ایجاد اشتغال استفاده کرده و دراین زمینه روحیه مطالبه گری خود را از دست ندهند، به یقین با این روند شاهد جامعه‌ای فعال، پویا و با نشاط خواهیم بود.
 
انتهای پیام/ی
 

 

جوانان باید به دنبال کارآفرینی باشند

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.