سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش اطمینان مردم به نظام سلامت با ارائه خدمات رضایت بخش

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: حصول اطمینان مردم به نظام سلامت با ارائه خدمات رضایت بخش افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، بهزاد سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهاباد ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) در کارگاه فوریت‌های پزشکی جنوب استان گفت: اطمینان مردم به نیرو‌های اورژانس پیش بیمارستان در زمان وقوع حوادث و اتفاقات سبب می‌شود که در خصوص مسائل درون بخشی و برون بخشی یار و همراه فوریت‌های پزشکی باشند.

او افزود: پرسنل فوریت‌های پزشکی وظایف عمومی و عملیاتی  را بر عهده دارند و کار و فعالیت کارکنان فوریت‌های پزشکی ارزشمند و ستودنی است و انجام درست و به موقع وظایف از بدیهی‌ترین انتظارات و توقعات نظام سلامت و مردم است.

بهزاد اضافه کرد: قطعا برگزاری چنین کارگاه‌هایی می‌تواند در بروز رسانی اطلاعات ما از محیط کار مسمر ثمر باشد و باید تجاربی را که در چنین نشست‌های بیان می‌شود به صورت عملی انجام دهیم.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار کرد: این کارگاه با هدف ارتقا کیفی و کمی رانندگی تدافعی و اصول فنی آمبولانس و آشنایی با تجهیزات درون آمبولانس که به منظور ارتقای علمی و عملی ۲۰۰ نفر از کارشناسان و تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی ۹ شهر جنوب استان با حضور اساتید اورژانس ۱۱۵ دانشگاه در دو روز کاری در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد برگزار شد.

انتهای پیام / س خ 

برگزاری کارگاه فوریت های پزشکی جنوب استان در مهاباد 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.