سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست فرمانداری بجنورد

همه مدیران در برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس حضور یابند

سرپرست فرمانداری بجنورد در نشست شهرستانی گرامیداشت هفته دفاع مقدس بر حضور همه مدیران در ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، بهمن شیردل سرپرست فرمانداری بجنورد از اجرای طرح «سپاس» با هدف تقدیر از خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان به مناسبت این ایام خبر داد.

سرپرست فرمانداری بجنورد افزود: در راستای اجرای این طرح، مدیران ادارات از ۹۰ خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران سرکشی کرده و ضمن تقدیر و تجلیل از آنان از نزدیک در جریان امور زندگی و مشکلات آنان قرار می‌گیرند.

شیردل با تأکید بر اینکه شهدا، ولی نعمتان ما بوده و خانواده آنان بر گردن ما حق دارند، خواستار حضور همه جانبه مسئولان دستگاه‌های اداری در این ایام شد.

او بر انجام برنامه ریزی دقیق و منسجم در این ایام تأکید کرد و افزود: برنامه ریزی دقیق موجب اثرگذاری بیشتر برنامه‌های تولیدی نسبت به سال‌های گذشته خواهد شد.

سرپرست فرمانداری بجنورد در ادامه قدرت توانمندی و اقتدار نیرو‌های مسلح، دانش و پژوهش ، معرفت و جوانان، رونق تولید، حمایت مردمی و خودباوری را به عنوان عناوین روز‌های هفته دفاع مقدس نام برد.

غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، تقدیر از سربازان، مرزبانان و پیشکسوتان جهاد و مقاومت از جمله برنامه‌های بزرگداشت این هفته است.

انتهای پیام/د

همه مدیران در برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس حضور یابند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.