سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام ۲۵ هزار ماموریت توسط اورژانس در این استان کرمانشاه

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه گفت : از ابتدای سال تا کنون ۲۵ هزار ماموریت توسط اورژانس در این استان انجام شده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،صائب مدرسی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه گفت : شمار مأموریت‌های مرکز فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه از ابتدای سال تاکنون به ۲۵ هزار و ۲۸۴ مورد رسیده است.

او گفت : در مدت مشابه سال گذشته تعداد مأموریت‌های انجام شده توسط این مرکز ۲۲ هزار و ۴۳۰ مورد بوده است.

این مسئول افزود: از مجموع مأموریت‌های انجام شده طی امسال ۱۸ هزار و ۴۰۰ مورد شهری و پنج هزار و ۹۵۷ مورد جاده‌ای بوده است.

او با بیان اینکه بیشترین مأموریت‌های انجام شده مربوط به بیماری‌های قلبی و عروقی بوده است، افزود: در این راستا دو هزار و ۳۷۲ مورد مأموریت شهری و ۵۱۸ مأموریت جاده‌ای انجام شده است.

مدرسی گفت: پس از بیماری‌های قلبی، مأموریت‌های جاده ترومای غیرمرتبط با حمل و نقل بیشترین مأموریت انجام شده را به خود اختصاص داده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه گفت: همچنین طی امسال سه هزار و ۴۳۸ مورد مأموریت تصادفی و سه هزار و ۹ مورد مأموریت جاده‌ای توسط نیرو‌های مرکز فوریت‌های پزشکی استان انجام شده است.

این مسئول از برقراری ۶۶ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه خبر داد و افزود: از این تعداد ۱۵ هزار مورد مزاحمین تلفنی بوده‌اند در حالی که در مدت مشابه سال قبل شمار مزاحمت‌های تلفنی ۱۰ هزار مورد بوده است.

او گفت: هم اکنون ۶۳ پایگاه مرکز فوریت‌های پزشکی در سطح استان کرمانشاه وجود دارد که یک پایگاه هوایی، ۲۹ پایگاه شهری و ۳۳ پایگاه جاده‌ای هستند .

 

 

انتهای پیام/د

۲۵ هزار و ۲۸۴ شمار مأموریت‌های مرکز فوریت‌های پزشکی

 

 

برچسب ها: محیط زیست ، آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.