سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری لرستان:

دورزدن قانون به نفع مردم اشکال ندارد/دورزدن قانون به نفع مردم اشکال ندارد

رئیس کل دادگستری استان لرستان گفت:دورزدن قانون به نفع مردم اشکال ندارد، زیرا مدیر بایستی گره‎گشای کار مردم باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، جعفر بدری رئیس کل دادگستری استان لرستان گفت:دورزدن قانون به نفع مردم اشکال ندارد، زیرا مدیر بایستی گره‎گشای کار مردم باشد.

 جعفر بدری در مراسم افتتاح ساختمان پزشکی قانونی شهرستان دلفان افزود:قانون گاهی دست مسئولان را می‌بندد، اما مدیران بایستی قانون را مدیریت کنند و باید به مدیر اجازه داد برای گره گشایی کار مردم مانور دهد.

وی افزود: جایی که یک مدیر و یا مسئول و یا شهردار در کار مردم گره گشایی کرده نباید تعقیب شود.

رئیس کل دادگستری استان لرستان تاکید کرد:دستگاه قضایی با مدیرانی که قانون را برای منافع و سوء استفاده شخصی دور می‌زنند برخورد می‌کند.

بدری در ادامه با توجه به دستگیری تعدادی از مدیران متخلف دستگا‌های اجرایی استان بیان داشت: متاسفانه برخی از مدیران ما به جای بازنگری در روند اداری و ایجاد تحول برای بهبود خدمات و برنامه ریزی برای اینکه چه کار کنیم که کار بهتر انجام پذیرد، دچار روزمرگی ومشغول خودنمایی و تبلیغات در رسانه‌ها و ارائه آمار‌های بیهوده شده اند.

وی افزود: مردم انقلاب کردند و سختی‌ها، مشکلات و فشار اقتصادی، انواع و اقسام دشمنی‌ها و خیانت‌ها، چه از طرف دشمنان خارج و چه از طرف خائنین داخلی را تحمل می‌کنند و استوار پای نظام و آرمان‌های آن ایستاده اند.

رئیس کل دادگستری استان لرستان ادامه داد: با این حال مردم از ما مسئولان انتظار خدمت دارند و این حق طبیعی و قانونی آنان است لذا انتظار داریم دستگاه‌های دولتی مردم را اتکریم کنند و کار آنان را در اسرع وقت انجام دهند.

 ساختمان پزشگی قانونی دلفان در زمینی به مساحت به مساحت ۷۰۰ مترمربع و ۱۸۰ متر زیر بنا و در یک طبقه در وروردی شهر نورآباد احداث شده است.

برای ساخت این طرح سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

پزشکی قانونی دلفان در یک اتاق در داخل دادگستری دلفان فعالیت داشت که با بهره برداری از ساختمان مستقل زمینه ارائه ارائه خدمات پزشکی قانونی فراهم گردید.

در آئین بهره برداری از ساختمان پزشکی قانونی دلفان رئیس کل دادگستری لرستان دادستان استان، رییس پزشکی قانونی لرستان، فرماندار دلفان و مسئولان محلی حضور داشتند.

انتهای پیام/ر

مدیران گره‎گشای کار مردم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۳۴ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
دور‌زدن‌قانون‌به‌هر‌بهانه‌ای‌جرم‌است