سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده شاهرود و میامی در مجلس؛

ضرورت حمایت از شرکت های دانش بنیان / کارگروه مستقل و ویژه فناوری در مرکز استان سمنان ایجاد شود

سید حسن حسینی شاهرودی گفت: حمایت از شرکت های دانش بنیان بستری مناسب برای ایجاد اشتغال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید حسن حسینی شاهرودی نماینده شاهرود و میامی در مجلس در جلسه شورای اداری و توسعه اقتصادی، دانش بنیان و رونق تولید استان سمنان با حضور معاون رئیس جمهور و به میزبانی استانداری، ضمن بیان اینکه ۳۳۱ واحد فناور در استان فعالیت دارند، گفت: این شرکت‌ها اشتغال ۸۰۰ نفر نیروی کار جوان استان را تضمین کرده‌اند که قابل تقدیر است.

او با بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان استان سمنان ۱۰۰ میلیارد تومان فروش داشته‌اند، افزود: این میزان فروش در حد و شأن جوانان استان سمنان به عنوان استانی دانش‌مدار و دانش‌پژوه نیست و باید تقویت شود.

عضو خانه ملت ابراز داشت: پیشنهاد می‌شود تا کارگروه مستقل و ویژه فناوری در مرکز استان سمنان با حضور معاونت استانداری، رؤسای پارک‌های علم و فناوری و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط تشکیل شود.

حسینی شاهرودی در دیگر بخش سخنان خود خواستار تسهیل در شرایط ایجاد و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان شد و گفت: باید از صندوق‌های فناوری حمایت ویژه صورت گیرد از سوی دیگر معتقدیم که می‌بایست تلاش کرد تا روند اعطای مجوز‌ها تسهیل یافته و سرعت گیرد.

او با اشاره به اینکه یک دانشجو در عین حال نمی‌تواند به صورت همزمان خلاق، دانشجو، محقق و فروشنده باشد که لازم است حمایت‌های لازم و راهکار‌های مناسب در این زمینه انجام شود،تصریح کرد: من افق و چشم‌انداز بسیار روشن و درخشانی را در حوزه علمی و فناوری کشور متصور هستم.

انتهای پیام / م

۳۳۱ واحد فناور در استان سمنان فعالیت دارند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.