سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر هیات فوتبال استان تهران:

تعویق انتخابات منجر به تعیین سرپرست موقت برای هیات‌های فوتبال نمی‌شود

تیموری گفت: در صورت تعویق برگزاری انتخابات هیات فوتبال تهران، فردی به عنوان سرپرست منصوب نمی‌شود و رئیس هیات عهده دار انجام وظایف خود است.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  عباس تیموری، دبیر هیات فوتبال استان تهران در جواب به موارد مطرح شده پیرامون انتصاب سرپرست موقت تا زمان برگزاری انتخابات مجمع هیات فوتبال عنوان کرد: اساسنامه هیات‌های فوتبال کشور با اساسنامه دیگر هیات‌های ورزشی متفاوت است. براساس بند ۹ از ماده ۲۴ اساسنامه هیات‌های فوتبال کشور، "چنانچه بعد از پایان دوره چهارساله، بنا به هر دلیلی انتخابات به تعویق افتد، رئیس هیئت می‌تواند تا برگزاری مجمع انتخابات به کار خود ادامه دهد." منظور از ماده مذکور این است که در صورت تعویق برگزاری انتخابات کسی به عنوان سرپرست منصوب نمی‌شود و رئیس هیات کماکان عهده دار انجام وظایف و مسئولیت‌های قانونی خود است. همچنین این مورد در پیش از این در سایر استان‌ها نیز اتفاق افتاده است و رئیس فعلی آن استان تا زمان برگزاری انتخابات همچنان در سمت خود باقیمانده و به فعالیت‌های قانونی خود ادامه داده است.


بیشتر بخوانید: حضور شیرازی در انتخابات هیئت فوتبال تهران قانونی است


او گفت: در ضمن براساس بند ۳ از ماده ۱۴ اساسنامه، رئیس هیات فوتبال دارای یک رای در مجمع است، لذا باتوجه به مجموع مقررات رئیس هیات تا پایان مجمع و انجام انتخابات عهده دار وظایف ریاست هیات است و بعد از مشخص شدن نتیجه انتخابات، فرد منتخب مجمع که ممکن است رئیس فعلی هیئت و یا هر شخص دیگری باشد به عنوان رئیس جدید، اداره امور هیئت را بر عهده خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید: هیئت فوتبال تهران در خصوص انتخابات اطلاعیه صادر کرد


انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از انتخابات هیات فوتبال تهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.