سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش طلایه داران تبلیغ شهرستان منوجان برگزار شد

همایش طلایه داران تبلیغ با حضور ائمه جمعه، فرماندار و برخی از مسئولین و روحانیون اعزامی به منوجان برگزار و بر ضرورت تبلیغ درس عاشورا و گام دوم انقلاب تاکید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام امین رضوانی امام جمعه شهرستان منوجان گفت: پیام عاشورا برای همه امت اسلامی خصوصا امت ما آزمون اطاعت از امام زمان است.

او افزود: محرم نماد بزرگ امر به معروف و نهی از منکر است و گام دوم انقلاب یک منشور ارزشمندی برای آزادی و رسیدن به قله سعادت، که در باید پرداختن گام دوم انقلاب همت کنیم و وظیفه همه ما است که مسلمانان را به تبیین گام دوم انقلاب سوق دهیم.

امام جمعه منوجان گفت: شما روحانیون طلایه داران تبلیغ و سفیران محرم هستید.

اوافزود: متاسفانه آمار آسیب‌های اجتماعی در شهرستان خوب نیست و اینکه محرم فرصتی برای تبیین باور‌های دینی و تبیین گام دوم برای روحانیون است که می‌طلبد این مسائل را فرهنگ‌سازی کنند.

رضوانی گفت: در گذشته بانوان برای مقنعه چانه دار سبقت می‌گرفتند، اما متاسفانه امروز برای مانتو‌های جلو باز دارند سبقت می‌گیرند که می‌طلبد روحانیون با فرهنگ‌سازی و سخنرانی‌های فرهنگی و دینی باعث کاهش این مسائل شوند.

او با اشاره به مشکلات جامعه تشریح کرد: یکی از مشکلات کشور ما این است که قبل از ورود تکنولوژی به جامعه ٫ باید بستر فرهنگی استفاده از آن مهیا شود درصورتیکه ابتدا فرهنگ آن را یاد باز ورود فرهنگ غرب به کشور جلوگیری و یا دشمنانمان را با همین ابزار‌ها نابود کنیم.

انتهای پیام /س

برچسب ها: محرم ، روحانیت ، عاشورا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.