سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توصیه مهم اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی به هیئت‌های عزاداری

مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی نسبت به ذبح دام در معابر عمومی در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی هشدار داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد شریعتی مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: با توجه به سنت ذبح دام از سوی هیئت‌های عزاداری و برخی از شهروندان در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی و انجام قربانی برای اطعام عزاداران در مساجد و تکایا، ضروری است عزاداران از هرگونه کشتار دام در معابر عمومی خودداری نمایند.

او تصریح کرد: با توجه به مخاطرات ذبح دام خارج از کشتارگاه، تمهیدات لازم برای کنترل و نظارت بهداشتی و شرعی بر کشتار دام پیش بینی شده و کشتارگاه‌های دام در ایام مذکور آماده خدمت رسانی هستند.
 
مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی، اکیپ‌های بهداشتی دامپزشکی با ظرفیت ۱۱۴ گروه متشکل از ۶۸ اکیپ سیار و ۴۶ اکیپ ثابت تشکیل شده از ۵۲ دامپزشک، ۸۷ کارشناس و ۳۰ ناظر شرعی در سطح تمامی شبکه‌های دامپزشکی شهرستان‌ها به حالت آماده باش و فعال می باشند.
 
شریعتی افزود: این اکیپ ها همچنین  آماده پاسخ گویی به سوال ها، ابهامات و رسیدگی به گزارش‌های مردمی می‌باشند و شهروندان در مشهد با شماره تلفن‌های ۷۵-۳۵-۳۷۲۵۰۰۲۵ و در شهرستان‌ها با شبکه دامپزشکی شهرستان تماس حاصل نمایند.
 
انتهای پیام// م.ب
 

آماده باش ۱۱۴ گروه دامپزشکی در تاسوعا و عاشورای حسینی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.