سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشییع پیکر آیت الله محمد باقر نظام در فسا

پیکر عالم ربانی آیت الله حاج محمدباقر نظام، از علمای استان فارس و تولیت مدرسه علمیه حضرت جوادالائمه (ع) شهرستان فسا، تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، پیکر مرحوم آیت الله حاج میرزا محمدباقر نظام صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم و روحانیون از مسجد جامع فسا به طرف صحن مطهر امام زاده حسن تشییع و به خاک سپرده شد.

مرحوم آیت الله حاج میرزا محمدباقر نظام در سن ۷۳ سالگی بر اثر عارضه کلیوی و کهولت سن در بیمارستان، ولی عصر فسا دعوت حق را لبیک گفت.

وی در سال ۱۳۵۴ وارد حوزه علمیه قم شد و از محضر حضرات آیات گلپایگانی، حائری یزدی، نجفی مرعشی، وحید خراسانی، فاضل لنکرانی، نوری همدانی و مکارم شیرازی بهره برد.

این عالم ربانی سال ۱۳۶۴، در شهر فسا اقامت کرد و به اقامه نماز جماعت و ارشاد مؤمنین اهتمام ورزید و حوزه علمیه‌ای را نیز به‌نام حضرت جوادالأئمه علیه‌السلام تأسیس کرد.

از آن مرحوم آثاری از جمله تفسیر سوره یوسف، حجرات، سیمای مؤمنین در قرآن، خلاصة الفصول فی علم الأصول، سیمای منافقین در قرآن و قواعد الصرف حاشیه بر «منتخب المسائلِ» مرحوم آیةالله‌العظمی خویی به جامانده است.
انتهای پیام/م

پیکر آیت الله محمد باقر نظام در فسا آرام گرفت

برچسب ها: شهداء ، حوزه علمیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۱۵ ۱۳ شهريور ۱۳۹۸
خداوند ایشان را غریق رحمت کند.....