سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۰ خادم یار رضوی در ایرانشهر خون اهدا کردند

مدیر مرکز کانون خادم یاران رضوی ایرانشهر گفت: ۵۰ نفر از اعضای این کانون در یک حرکت خدا پسندانه به مناسبت فرا رسیدن محرم خون خود را به نیازمندان اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  محمدامین سپاهیان مدیر مرکز کانون خادم یاران رضوی ایرانشهر اظهار داشت:۵۰ نفر از اعضای این کانون در یک حرکت خدا پسندانه به مناسبت فرا رسیدن محرم خون خود را به نیازمندان اهدا کردند.

او افزود: این حرکت خداپسندانه در قالب «نذر خون» با شعار «احسان حسینی» در ماه محرم اجرا شد.

او  بیان کرد: این برنامه‌ها با هدف تعمیق و گسترش فرهنگ عاشورایی و بزرگداشت حماسه تاریخی عاشورا و شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) اجرا می‌شود.

مدیر مرکز کانون خادم یاران رضوی ایرانشهر با اشاره به برگزاری نشست هم‌اندیشی کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان با رابطین و سرگروه‌های کانون‌های تخصصی و عمومی خادمیاری برای هماهنگی و پیگیری اجرای باشکوه و مطلوب برنامه‌های ماه محرم و صفر گفت: تداوم این حرکت خداپسندانه با هدف ترویج فرهنگ اهدای خون و اشاعه فرهنگ رضوی در بین مردم اجرا می‌شود.

او بیان کرد: کانون خادم یاران رضوی در ایرانشهر ۲۵۰ نفر عضو دارد که ۱۰۰ نفر آنان را خواهران و ۱۵۰ نفر را برادران تشکیل می‌دهند.

رئیس انتقال خون ایرانشهر گفت: در این شهرستان ۶۷۱ بیمار تالاسمی سکونت دارند که این تعداد بیمار نیازمند به خون هستند.

اسماعیل میرکازهی اظهار داشت: بیماران ایرانشهر ماهانه نیازمند بیش از هزار و ۸۰۰ واحد خون هستند.

او  بیان کرد: با توجه به تمام شدن ذخیره خون ایرانشهر انتظار می‌رود شهروندان با اهدای خون به نیازمندان به خون حیاتی دوباره ببخشند.

انتهای پیام/ع

اهدا خون ، اهدا زندگی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.