سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امضا تفاهم نامه همکاری میان شهرک‌های صنعتی و دانشگاه فردوسی

تفاهم نامه همکاری میان شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی و دانشگاه فردوسی با محوریت تولید و حمایت از ایده‌های نو و تأسیس شرکت‌های دانش بنیان امضا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، اصغر مصاحب معاون صنایع کوچک کشور با اشاره به امضا تفاهم نامه همکاری میان شهرک‌های صنعتی و دانشگاه فردوسی، گفت: همکاری‌های مطلوب شرکت استانی با دانشگاه فردوسی در جریان است که با امضای این تفاهم نامه، روابط عمیق‌تر و هم افزایی مطلوبی ایجاد می‌شود و  واحد‌های صنعتی، شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاه که حلقه های اصلی این زنجیر هستند، تاثیر گذاری آن را خواهند دید.
 
او تصریح کرد: سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، رویکرد اقتصاد مقاومتی دارد و ظرفیت‌های مختلف تولیدی و کارآفرینی را برای صنعتگران و سرمایه گذاران صنعتی ایجاد کرده است.
 
معاون صنایع کوچک کشور گفت: همچنین این سازمان برای واحد‌های صنعتی در حوزه صنایع کوچک برنامه های ویژه‌ای دارد؛ ازجمله عارضه یابی صنعتی، پیاده سازی پروژه‌های بهبود و ارائه مشاوره توسط نخبگان صنعتی و دانشگاهی، که واحد‌های صنعتی بتوانند با استفاده از تمام ظرفیت‌های کشور و ویژگی های خاص هر منطقه به ویژه مناطق روستایی بهترین بهره گیری را داشته باشند.

مصاحب افزود: اهداف این تفاهم نامه در جهت برقراری ارتباط منظم و سازمان یافته و بهره گیری از توانمندی‌های علمی، تحقیقاتی، پژوهشی، مشاوره‌ای و فناوری با محوریت تولید است؛ مدت اعتبار آن هم از زمان شروع همکاری مشترک سه سال تعیین شده است.
 
او ادامه داد: وظیفه خود می‌دانیم تا با تعامل بیشتر با مجموعه‌های دانشگاهی و دانش محور، زمینه رشد و ارتقاء صنعتگران را فراهم کنیم و برای کمک به مدیریت و حل مسائل صاحبان صنایع گام برداریم.
 
انتهای پیام// م.ب
 

برنامه های ویژه سازمان صنایع کوچک کشور برای واحد های صنعتی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.