سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معارفه مدیر جدید سازمان اوقاف و امور خیریه اصفهان

آیین تکریم و معارفه حجت الاسلام و المسلمین بَلَک، مدیر کل جدید سازمان اوقاف و امور خیریه استان اصفهان برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان حجت الاسلام و المسلمین صادقی مدیر سابق اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: خدا را شاکرم که در این سال‌ها توفیق خدمت به مردم اصفهان را داشتم و سعی کردم با تمام توان در این عرصه خدمت کنم.
او با اشاره به اینکه به طور میانگین در اصفهان هر سال ۲۸۰ وقف جدید صورت می‌گیرد که استان اصفهان را در ان حوزه سرآمد کرده است ادامه داد: در استان اصفهان ۷۱۸ امامزاده، بقعه، آرامگاه و مقبره وجود دارد که تلاش کردم در طول دوره خدمت از همه این اماکن متبرک دیدن کرده و از نزدیک به بررسی امور و مشکلات بپردازم.

حجت الاسلام و المسلمین حسین روحانی نژاد مسئول امور استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه هم در این مراسم گفت: توجه به نیات واقفان یکی از مهم‌ترین مسائلی است که باید به آن توجه شود و انحراف از نیات واقفان خلاف شرع است.

او با اشاره به اینکه پشتیبانی از حوزه‌های علمیه بخش مهمی از سیاست‌های اداره اوقاف است ادامه داد: باید برای توسعه فرهنگ وقف در کشور فرهنگ سازی کنیم تا زمینه بی اعتمادی مردم نسبت به این فرهنگ خیر و خداپسندانه از بین برود.

مسئول امور استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه تاکید کرد: وجود علما و بزرگان استان اصفهان نه تنها برای مردم این استان منبع خیر و برکت هستند بلکه جهان اسلام از وجود آن‌ها بهرمند می‌شوند.

حجت الاسلام و المسلمین بَلک، مدیر جدیدسازمان اوقاف و امور خیریه اصفهان هم در این آیین گفت: از زحمات مدیر قبلی، حجت الاسلام و المسلمین صادقی تشکر می‌کنم و امیدوارم توفیق ادامه زحمات و تلاش‌های ایشان در این عرصه را داشته باشم.

انتهای پیام/ی
 


تکریم و معارفه مدیر جدید سازمان اوقاف و امور خیریه اصفهان

برچسب ها: سازمان اوقاف ، وقف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.