سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش احلی من العسل در استان زنجان برگزار می‌شود

مدیر کل اوقاف و امور خیریه زنجان گفت: همایش احلی من العسل همزمان با سراسر کشور در هفتم ماه محرم در استان زنجان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام جنتی مدیر کل اوقاف و امور خیریه زنجان در گفتگو با گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان.با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر اجرای همایش احلی من العسل تاکید ویژه‌ای دارد  گفت: چراکه این همایش‌ها زمینه آگاهی و آشنایی دانش‌آموزان و نسل نوجوانان جامعه را با حماسه‌آفرینی شهدای کربلا و به ویژه سرور و سالار شهیدان کربلا فراهم می‌کند.

وی  از برگزاری این همایش در امامزادگان شاخص استان خبر داد  و تصریح کرد: این همایش همزمان با سراسر کشور با حضور صد‌ها دانش‌آموز در هفتم ماه محرم و راس ساعت ۱۰:۰۰ صبح و در محل امامزاده ابراهیم استان زنجان برگزار می‌شود.

مدیر کل  اوقاف و امور خیریه زنجان با تاکید بر اهداف برگزاری این همایش بزرگ بیان کرد: یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین اهداف برگزاری همایش بزرگ احلی من العسل در سراسر کشور معرفی و شناساندن شخصیت والای حضرت قاسم (ع) به جوانان و نوجوانان است و انتطار می‌رود مسئولان نیز در اجرای هرچه باشکوه‌تر این همایش با ما همکاری داشته باشند.

وی با اشاره به همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی در برگزاری همایش احلی من العسل در استان زنجان اظهار کرد: این مراسم به صورت زنده از شبکه استانی اشراق پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ن
 
 

عزاداری زنجانی ها در محرم

برچسب ها: سازمان اوقاف ، محرم 98
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.