وی افزود: الان تبلیغات بازرگانی پخش شده در تلویزیون نظیر مارک ماست، پنیر و کره به واسطه افراد معروف و بازیگران در دنیا معرفی میشود.
دریا لعل تصریح کرد: انتشار کتابهای سلبریتی به دو صورت رواج دارد؛ اول اینکه افراد معروف خودشان به تبلیغ کتابها میپردازند و مسئله دوم مولف بودن سلبریتیها در چاپ کتاب است.
وی ادامه داد: تألیف کتاب توسط سلبریتیها باعث جذب بیشتر مخاطب به خرید کتاب به دلیل مشهور بودن چهره نویسنده به عنوان بازیگر و ... در صفحات مجازی میشود؛ چرا که مخاطب علاقه زیادی به فعالیتهای هنری اشخاص مشهور دارد که همین عامل، باعث موفقیت روزافزون سلبریتیها در صفحات مجازی میشود.
دریالعل گفت: قیمت کتاب سلبریتیها به دلیل تجارت، بازرگانی و وجود مخاطب قطعی بسیار بالاست. برند سازی به عنوان کتاب سلبریتی، هر قدر هم ضعیف باشد، قیمت زیادی دارد که مخاطب آن را برای خرید کتاب پرداخت میکند.
وی افزود: مخاطبی که به خواندن این کتاب ها اقدام میکند، ممکن است از کتابهای سطح پایین به خواندن کتابهای سطح بالا برسد. بنده شخصا انگیزه ناشران برای افزایش و تولید کتابهای تالیفی را تحسین میکنم.
انتهای پیام/