سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۱۲ شهریور ماه ۹۸؛

خسارت ۲ خودرو بر اثر آتش سوزی در آپارتمان‌های مسکن مهر، آتش به وسیله مردم مهار شد/ برخورد خودروی پراید با درخت

مهمترین حوادث امروز سه شنبه ۱۲ شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مهمترین حوادث امروز سه شنبه ۱۲ شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهار زبانه‌های آتش توسط شهروندان و حضور آتش نشانان

رحمان احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری مهاباد گفت: ساعت ۴ بامداد امروز گزارشی مبنی بر آتش سوزی دو دستگاه خودرو در پارکینک آپارتمان مسکونی در منطقه کوی فجر دریافت شد که بلافاصله یک گروه ۳ نفره از آتش نشانان در محل حادثه حاضر شدند.

او با بیان اینکه آتش را خود اهالی ساکن در کوی فجر مهار کردند افزود: علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

احمدی تصریح کرد: آتش سوزی به خودروی پژو پراید خسارات وارد کرد و آتش نشانان اقدام به ایمن سازی محل حادثه کردند و آتش در لحظات نخستین توسط شهروندان مهار و از سرایت آن جلوگیری شد.

زخمی شدن دو تن از شهروندان در اثر برخورد با درخت

احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری مهاباد گفت: در پی اطلاع رسانی مبنی بر بروز حادثه در منطقه سید نظام این شهرستان تیم نیرو‌های آتش نشانی و فوریت‌های در محل حاضر و سرنشینان خودرو به کمک دو تیم نجات سازمان آتش نشانی رها سازی و تحویل فوریت‌های پزشکی داده شدند.

او افزود: در اثر این برخورد دو تن از سرنشینان به شدت زخمی و توسط نیرو‌های اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

او علت حادثه را ناتوانی راننده در کنترل خودرو و تخطی از سرعت مجاز اعلام کرد.

 آتش  سوزی وسیع پوشش گیاهی بلوار پرستار باغ شایگان

رحمان احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری مهاباد گفت: یکی دیگر از ۳ اتفاق بامداد امروز آتش سوزی گستره در بلوار پرستار بود که خوشبختانه آتش سوزی به کمک ۲ گروه ۳ نفره نیرو‌های آتش نشانی شهرداری مهاباد کنترل و خاموش و از سرایت آن به محل‌های دیگر جلوگیری شد.

او با اشاره به وقوع چندین مورد آتش‌سوزی در علفزار‌ها و پوشش گیاهی سطح شهر و شهرستان هشدار داد، افزود: امسال به علت بارندگی‌های فراوان، رشدپوشش گیاهی در طبیعت، بسیار چشمگیر بوده است که با توجه به افزایش دمای هوا، این گیاهان خشک، تبدیل به پوشال شده که مستعد آتش‌سوزی است و با کوچک‌ترین شعله و جرقه‌ای دچار حریق می‌شوند.

احمدی از شهروندان خواست هنگام رفتن به دامان طبیعت از روشن کردن آتش خودداری کنند، چون احتمال وقوع حوادث جبران ناپذیر وجود دارد.

انتهای پیام / س خ

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.