سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخلفات رانندگی با ۹۰دستگاه دوربین هوشمند در لرستان ثبت می شوند

رییس پلیس راه لرستان گفت: ۴۲دستگاه دوربین هوشمند ثابت و ۴۸دستگاه دوربین کنترل سرعت دستی تخلفات رانندگی در جاده‎های استان را ثبت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سرهنگ مصطفی دالوند  رییس پلیس راه لرستان  اظهار داشت: با توجه به مصادف بودن ایام سوگواری محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی با روز‌های پایانی تعطیلات تابستانی و پیش بینی افزایش چشمگیر حجم سفر‌ها، پلیس راه لرستان با اتخاذ تدابیر لازم و استفاده از گشت‌های پلیسی محسوس و نامحسوس، ایمنی سفر را در کلیه محور‌های مواصلاتی برقرار می‌کند.

او با اشاره به افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس و نظارت کامل بر رفتار ترافیکی رانندگان با استفاده از دوربین‌های نظارتی و کنترل تخلفات هوشمند خاطر نشان کرد: پلیس با قاطعیت و بدون اغماض با تخلفات رانندگان متخلف و توقیف خودرو‌های آنان برخورد می‌کند.

سرهنگ دالوند ادامه داد: نظارت و کنترل مستمر بر رفتار رانندگان ناوگان مسافربری بالاخص رانندگان اتوبوس‌ها با سامانه هوشمند کنترل الکترونیکی با دقت انجام خواهد شد.

او به رانندگان توصیه کرد: قبل از شروع سفر از سلامت فنی وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کرده و از ارتکاب هر گونه تخلفات رانندگی پرهیز کنند.

او گفت: هر ۲ ساعت رانندگی مستمر ۳۰ دقیقه استراحت نیاز است، زیرا علت اصلی اغلب تصادفات در راه‌های استان ناشی از خستگی و خواب آلودگی می‌باشد.

انتهای پیام/م

ثبت تخلفات رانندگی با ۹۰دستگاه دوربین هوشمند در لرستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.