سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار قم در جلسه شورای شهر عنوان کرد؛

هوشمندسازی قم از برنامه‌های مهم شهرداری است/ارائه قم کارت تا پایان شهریور

شهردار قم گفت:شهر هوشمند نیازمند شهروند الکترونیک است،به این منظور آموزش‌های لازم به مردم ارائه می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سقائیان نژاد،شهردار قم دیروز در جلسه شورای اسلامی شهر قم هوشمندسازی شهر قم را از برنامه‌های مهم شهرداری عنوان کرد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان امسال ۲۰نوع خدمت و تا پایان سال۱۴۰۰، چهل نوع خدمت دیگر به صورت غیر حضوری و الکترونیکی به مردم ارائه خواهد شد.

در این جلسه که میز خدمت الکترونیکی شهرداری و تابلو‌های تبلیغاتی تاکسی‌های قم موسوم به تراکسی نیز رونمایی شد، شهردار قم گفت: در میز خدمت الکترونیکی شهرداری، خدماتی مانند صدور پروانه ساختمان، صدور پایان کار، صدور گواهینامه نبود خلاف و امثال آن به مردم ارائه می‌شود.

سقاییان نژاد افزود: این خدمات هم اکنون در منطقه پنج شهرداری قم ارائه شده، اما استفاده شهروندان از این خدمات قابل توجه نیست.

وی تصریح کرد: شهر هوشمند و الکترونیک نیازمند، شهروند الکترونیک است، بنابراین به این منظور آموزش‌های لازم از طریق شهرداری به مردم داده خواهد شد.

سقائیان نژاد قم کارت را نمونه اولیه از توسعه خدمات الکترونیکی در قم نام برد و گفت: انتظار داریم تا پایان شهریور این کارت به مردم ارائه شود.

شهروندان می‌توانند از طریق پرتال شهرداری قم به نشانی qom.ir از خدمات میز الکترونیکی شهرداری استفاده کنند.

در جلسه امروز شورای شهر قم تفریغ بودجه سازمان تاکسیرانی، قطار شهری و سازمان حمل و نقل و ترافیک، جمعا به مبلغ حدود ۶ میلیارد تومان به تصویب اعضای شورا رسید.

انتهای پیام/ش

جلسه شورای شهر قم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.