سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر امور خارجه لبنان: اگر به آزادی، حاکمیت یا استقلال‌مان آسیبی برسد، مقاومت می‌کنیم

«جبران باسیل» با انتشار پیام‌هایی در توئیتر بر ضرورت مقاومت لبنان در برابر دشمنان تاکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «جبران باسیل» وزیر امور خارجه لبنان در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «اگر به آزادی، حاکمیت یا استقلال‌مان آسیبی برسد، مقاومت می‌کنیم و می‌دانیم چگونه معادله قدرت را که از لبنان در برابر اسرائیل محافظت می‌کند، دگرگون کنیم».

جبران باسیل در پیامی توئیتری نوشت: «ما ایجادکنندگان صلح بین ملت‌ها هستیم و از لبنان بی‌آنکه موجب ایجاد جنگ شویم محافظت می‌کنیم و حتی جنگ را از آن دور می‌سازیم».

وی در توئیت دیگری نوشت: «هر بار که درباره خطر اسکان آوارگان فلسطینی یا مهاجران سوری حرف می‌زنیم ما را به نژادپرستی متهم می‌کنند و این یک نشان دوگانه بر سینه ماست: یک بار به خاطر دفاع از موجودیت لبنان و بار دیگر برای دفاع از حقوق ملت فلسطین و سوریه و مخالفت با توطئه‌هایی که هدف از آن بیرون راندن آن‌ها از سرزمین شان و فرستادنشان به سرزمین دیگران است».

دیروز یک روز پس از حمله انتقامی حزب‌الله، شبکه صهیونیستی i۲۴ اعلام کرد «اسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در تماسی تلفنی از وزیر خارجه آلمان خواسته به دولت لبنان پیغام دهد در صورتی که دولت لبنان مانع فعالیت‌های حزب‌الله علیه اسرائیل نشود، اسرائیل تمام خاک لبنان را هدف مشروع خود می‌داند.

سخنان وزیر خارجه رژیم صهیونیستی یک روز پس از آن بیان می‌شود که یک پایگاه و یک خودروی نظامی اسرائیل بوسیله موشک‌های ضد تانک حزب الله هدف قرار گرفت. حزب الله لبنان عصر روز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد در پی تجاوزات پی‌درپی رژیم صهیونیستی به حریم لبنان، مبارزان مقاومت در پاسخی تلافی‌جویانه یک خودروی نظامی رژیم صهیونیستی را منهدم کردند که در پی آن شماری از نظامیان صهیونیستی زخمی و یک فرمانده ارشد ارتش صهیونیستی نیز به هلاکت رسید. (اینجا)

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.