سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی مطرح کرد؛

سهم ۷۳ درصدی پارس جنوبی در تامین انرژی کشور/ شمارش معکوس روز‌های پایانی توسعه نزدیک است

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: این مجتمع سهم ۷۳ درصدی در تامین انرژی مورد نیاز کشور را به خود اختصاص داده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  هادی هاشم زاده فرهنگ بیان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی از لحاظ اقتصادی برای کشور بسیار مهم است و اکنون سهم  ۷۳ درصدی در تامین نیاز کشور دارد و امیدواریم این مجموعه گازی تمام توان خود را در مسیر پیشرفت و تولید پایدار گاز به کار خواهد گرفت.

او با اشاره به توسعه و رشد چشمگیر مجتمع گاز پارس جنوبی در سال گذشته افزود: پارسال، این توسعه آن قدر شتابان بوده است که تبلور این دستاورد‌ها را می‌توان تحویل گرفتن کامل فاز‌های ۱۹ و ۱۷,۱۸ و ۲۰,۲۱ و همچنین واحد تولید بودارکننده گاز به عنوان واحدی تولیدی که وابستگی خرید خارج به این ماده را متوقف کرده است، عنوان کرد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: میدان گازی پارس جنوبی به روز‌های پایانی توسعه در حال نزدیک شدن است و این مهم در سال آینده با بهره برداری از فاز ۱۴ پارس جنوبی محقق خواهد شد.

هاشم زاده فرهنگ ادامه داد: در پایان امسال نیز با تحویل گیری کامل فاز‌های ۱۳، ۲۲ و ۲۴ سهم تولید مجتمع گاز پارس جنوبی افزایش خواهد یافت.

او تاکید کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان یکی از مجموعه‌های مهم و حیاتی صنعت گاز کشور آماده انجام هرگونه خدمت رسانی است.

انتهای پیام/ک

روند توسعه میدان پارس جنوبی رو به پایان است

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.