سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امنیت غذایی یکی از مؤلفه‌های مهم حوزه سلامت

مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : امنیت غذایی یکی از مؤلفه‌های مهم حوزه سلامت به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،شهریار مستوفی مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : تولید زیرزمینی موادغذایی روز به روز بیشتر می‌شود در حالیکه بسیاری از مردم از روی عدم آگاهی و نداشتن اطلاعات کافی از این مواد استفاده می‌کنند.

او گفت : هر یک از افراد جامعه باید خود به عنوان یک بازرس عمل کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به مراکز ذیربط اطلاع دهند.

 مستوفی با بیان اینکه داشتن اطلاعات صحیح بسیار مهم است گفت: وظیفه ما به عنوان متولیان سلامت در درجه اول آموزش و فرهنگ سازی عمومی است.

 جلال عزتی معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: اطلاع از قوانین و مقررات و اصطلاحات مختلفی که در حوزه قضایی رواج دارد می‌تواند به انجام یک بازرسی قانونی کمک کند.

او افزود: هر کالایی که تشریفات گمرکی را نگذراند یک کالای قاچاق محسوب. حال این کالا می‌تواند یک کالای ممنوع باشد یا یک کالای مجاز مشروط و یا می‌تواند یک کالای مجاز باشد .

 

 

انتهای پیام/د

تولید زیرزمینی موادغذایی روز به روز بیشتر می‌شود

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.