سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راه ناجا مطرح کرد؛

جانباختگان ناشی از تصادفات جاده‌ای افزایش داشته است

رئیس پلیس راه ناجا از افزایش ٥ درصدی جانباختگان ناشی از تصادفات جاده‌ای در کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راه ناجا در شیراز اظهار کرد: تعداد تصادفات و جانباختگان حوادث رانندگی در ٥ ماهه نخست امسال، نسبت به مدت مشابه پارسال در کشور به ترتیب ٢ و ٥ درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس راه ناجا با بیان این که در کشور سالانه ١٦ هزار نفر در سوانح رانندگی جان خود را از دست می‌دهند، افزود: راه، وسیله نقلیه، کاربر، قوانین و مقررات و سیستم نظارتی همه باید کار خود را به درستی انجام دهند تا شاهد کاهش سوانح و جانباختگان ناشی از تصادفات باشیم.

سردار حسینی با اشاره به اینکه برای تحقق این مهم، پلیس راه به تنهایی نمی‌تواند اقدامی کند، گفت: برای این کار عزمی جدی لازم است و در کنار پلیس، راهداری، خودروساز، قانون گذار و دولت باید دست به دست هم دهند و سهم خود را در این فرآیند به خوبی اجرا کنند.

او، به راه‌های فارس به عنوان راه‌های پرحادثه کشور اشاره و تصریح کرد: باید متولیان با شناسایی نقاط پرحادثه، اقدامات مناسبی برای ارتقای ایمنی راه‌ها انجام دهند.

سردار حسینی با بیان این که در ٥ ماهه نخست امسال در فارس شاهد تردد بیش از ١٧١ میلیون خودرو بودیم که به عنوان رکورد، ثبت شد، اضافه کرد: در فارس به لحاظ سیستم‌ها و تجهیزات هوشمند اقدامات مناسبی در حال رخ دادن است و بحث آموزش مهارتی که سرلوحه کار ناجا است به صورت ویژه در فارس دنبال می‌شود.

منبع: صدا و سیما

انتهای پیام/چ

صحبت های رئیس پلیس راه ناجا در شیراز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.