سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملکی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

مرگ کارگر ۲۲ ساله افغانستانی بر اثر سقوط در چاه آب

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از سقوط یک کارگر ۲۲ ساله افغانستانی به داخل چاه آبی در کارگاه سنگ شویی شلوار و لباس خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در ساعت ۱۳:۰۶ ظهار امروز حادثه سقوط فردی در چاه در جاده امین آباد، خیابان مدرس به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهر تهران اعلام شد که بلافاصله ۲ ایستگاه به محل اعزام شدند.

او افزود: محل حادثه یک کارگاه سنگ شویی شلوار و لباس بود که در محوطه آن یک چاه به عمق ۳۰ متر وجود داشت که داخل آن آب بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران  گفت: طبق گفته کارگران حاضر در محل جوانی برای برداشت ابزاری به داخل چاه رفته بود که در آن گرفتار شده بود.


بیشتر بخوانید: سقوط جرثقیل تاورکرین در بزرگراه ارتش یک مصدوم به جا گذاشت


ملکی تصریح کرد: آتش نشان‌ها برای خارج کردن کارگر ۲۲ ساله افغانستانی به داخل چاه رفتند و توانستند آن را خارج کنند که متاسفانه جان خود را از دست داده بود.

سخنگوی سازمان اتش نشانی شهر تهران تاکید کرد: در فصل تابستان تعداد حادثه دیدگان در چاه افزایش پیدا می‌کند که لازم است در حفر چاه از افراد دارای توانایی استفاده کرد.

انتهای پیام/

سقوط کارگر سنگ شویی لباس به داخل چاه آب

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.