سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدوین گزارش ۶ ماهه طرح جامع مبارزه با قاچاق کالا و ارز

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت: گزارش ۶ ماهه طرح جامع مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تدوین و منتشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن جعفری معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان رضوی در چهارمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که با حضور مدیران برخی از دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، گفت: رهبر معظم انقلاب در یکی از فرمایشات شان تاکید دارند که در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، واجب است هر فردی به نقش خود عمل کند.

او ادامه داد: تاکید رهبرمعظم انقلاب درباره برخورد قاطعانه، بدون تزلزل و همراه با انصاف علوی با مجرمان و متخلفان باید سرلوحه کار همه اعضای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز باشد و در فعالیت‌ها مدنظر قرار گیرد.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی یک ضرورت غیرقابل انکار است، گفت: نباید اجازه دهیم که از یک طرف تولید و سرمایه گذاری دچار خدشه و از طرف دیگر، نسل جوان با آسیب‌های اجتماعی درگیر شود.

جعفری افزود: در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز نباید شعاری، تبلیغاتی و تظاهر گونه عمل کرد، لذا در انجام هرگونه فعالیتی باید ضمن رعایت این مسئله، مصلحت اندیشی را کنار گذاشت.

او با اشاره به اینکه نقاط آسیب زا در حوزه قاچاق کالا و ارز احصا و راهکار‌های حل آن‌ها شناسایی خواهد شد، تصریح کرد: در کمیسیون ویژه مرز موضوع ساماندهی مرز دوغارون در دستور کار قرار دارد و بناست ورودی و خروجی مرز مشخص و دستگاه «ایکس ری» در این مرز مستقر شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه کارگروه‌های زیرمجموعه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تاکنون اقدامات سازنده‌ای داشته اند، گفت: سایر کارگروه‌ها نظیر کارگروه فرهنگی و تبلیغات باید فعال‌تر شوند؛ از طرفی ضمن تشکر از اصحاب رسانه، انتظار می‌رود به اهمیت مبارزه با قاچاق کالا پرداخته و گام‌های بیشتری به این منظور برداشته شود.
 
انتهای پیام//ف.س
 

در حوزه مبارزه با قاچاق نباید شعاری عمل کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.