سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمالی نژاد خبر داد؛

رشد ۵۵ درصدی مجموع کل پروژه‌های هفته دولت نسبت به سال گذشته

معاون عمرانی وزیر کشور گفت: در هفته دولت امسال در مقایسه با سال گذشته، شاهد رشد ۶۴.۸ درصدی پروژه‌های قابل افتتاح و بهره برداری بودیم.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، محمدمهدی جمالی نژاد معاون عمران، توسعه امور شهری و روستایی در خصوص پروژه‌های قابل افتتاح روستایی در استان‌های کشور گفت: با توجه به بررسی دقیق به عمل آمده در خصوص پروژه‌های قابل افتتاح و بهره برداری و نیز پروژه‌های کلنگ زنی در هفته دولت در سراسر کشور از معاونت‌های هماهنگی امور عمرانی استانداری‌های سراسر کشور، در هفته دولت سال جاری، مجموع تعداد پروژه‌های افتتاح و بهره برداری شده ۲۲۸۲۵ پروژه و با اعتبار ۴۴۴۳۰۴۳۸۵ میلیون ریال است.

او ادامه داد: از این میزان به ترتیب پروژه‌های ملی ۴۱۳۲ با اعتبار ۶۸۵۳۰۴۴۷ میلیون ریال، پروژه‌های استانی ۶۵۰۰ با اعتبار ۴۰۷۰۲۲۹۳ میلیون ریال و سایر پروژه‌ها ۱۲۱۹۳ با اعتبار ۳۳۵۰۷۱۶۴۵ میلیون ریال می‌باشد.

معاون عمرانی وزیر کشور همچنین در خصوص پروژه‌های کلنگ زنی عنوان کرد: مجموعاً تعداد ۱۸۹۲ و با اعتبار ۱۰۵۰۱۴۱۲۲ میلیون ریال پروژه در مرحله کلنگ زنی است که به ترتیب تعداد پروژه‌های ملی ۳۶۵ با اعتبار ۲۲۶۸۵۰۰۵ میلیون ریال، پروژه‌های استانی ۷۵۳ با اعتبار ۳۳۸۵۱۲۰۹ میلیون ریال و سایر پروژه‌ها ۷۷۴ با اعتبار ۴۹۰۳۲۳۵۷ میلیون ریال است که در مجموع تعداد کل پروژه‌ها ۲۴۷۱۷ با اعتبار ۵۴۹۳۱۸۵۰۷ میلیون ریال می‌باشد.

جمالی نژاد در پایان خاطرنشان کرد: در مقایسه آمار پروژه‌های افتتاح و کلنگ زنی شده در هفته دولت سالجاری با سال ۱۳۹۷ از لحاظ ریالی رشد ۶۴.۸ درصدی در پروژه‌های افتتاح و بهره برداری شده و رشد ۲۴ درصدی در پروژه‌های کلنگ زنی و در مجموع تعداد کل پروژه‌ها نیز رشد ۵۵ درصدی مشاهده می‌شود.


بیشتر بخوانید:ثبت‌نام بیش از ۱۲۲ هزار زائر در سامانه سماح برای شرکت در مراسم اربعین


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.