سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار ارومیه؛

آمر در حوزه عفاف و حجاب، وظیفه‌ای همگانی است

شهردار ارومیه گفت: آمر در حوزه عفاف و حجاب، وظیفه‌ای همگانی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،محمد حضرت پور شهردار ارومیه در جلسه دستور العمل ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی در دو حوزه عفاف و حجاب و حقوق شهروندی در محل سالن آمفی تئاتر سازمان فرهنگی و ورزشی اظهار کرد: مدیریت شهری ارومیه به مقوله عفاف و حجاب نگاه ویژه دارد.

او عنوان کرد: در خصوص مقوله عفاف و حجاب بر برخورد سخت افزاری تاکید دارند در حالی که شناخت این حوزه و اعمال رفتار‌های مناسب منجر به این می‌شود موفقیت چشم گیری در عرصه عفاف و حجاب حاصل شود.

شهردار ارومیه بیان کرد: زمانی که به عنوان یک کارگزار نظام جذب یک دستگاه اداری می‌شویم باید مقررات آن را نیز قبول کنیم و مکلف هستیم در چهارچوب قوانین وظایف را انجام دهیم.

او گفت: تلاش‌ها بر این است که نظارت‌ها در حوزه عفاف و حجاب در بدنه خود شهرداری اعمال شود.

شهردار ارومیه بیان کرد: باید به این نکته توجه ویژه داشت که ارزش و عزت به پوشش است و افرادی که در یک دستگاه ادارای مشغول به خدمت می‌شوند باید به آن توجه کنند.

شهردار ارومیه به برخی افراطی گری‌ها در ماه محرم اشاره کرد و گفت: صدای بلند بلندگو هیات‌های مذهبی از جمله عواملی است که منجر می‌شود مراسمات عزاداری از رونق بیافتد و عوض اینکه بهترین شعر‌ها در مراسمات قرائت شود، طبل‌هایی در داخل هیات مذهبی می‌زنند و نمی‌گذارند ماهیت شعر‌ها در عزاداری‌ها به تصویر کشیده شود و این یک بدعت است.

او گفت: امید است در ایام محرم پیرو باطل نباشیم و در مسیر مکتب حضرت اباعبدالله الحسین (ع) حرکت کنیم چرا که حرکت در این مسیر ما را از بسیار از گزند‌ها و آسیب‌ها دور نگه می‌دارد.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری جلسه دستور العمل ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی  در ارومیه 

 
برچسب ها: اخبار فرهنگی ، محرم98
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.