سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهرمندی بیش از ۲ هزار نفر از طرح نذر آب ۲ + تصاویر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از ارائه خدمات نذر آب ۲ در مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت:با از ارائه خدمات درمانی، بهداشتی، آموزشی، فرهنگی و حمایتی در قالب طرح ملی نذر آب۲ در مدت دو روز توانستیم به ۲ هزار و ۳۵۰ نفر خدمت رسانی کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: تیم درمانی کاروان سلامت هلال احمر گلستان با ظرفیت ۱۷ پزشک فوق تخصص با تمام تجهیزات در بخش‌های مختلف در شهرستان نیمروز سیستان و بلوچستان خدمات درمانی رایگان ارائه دادند.

هروی ادامه داد: ۶۰۰ میلیون ریال دارو با همکاری پزشک داروساز و تکنسین‌های دارویی به صورت رایگان میان بیماران مراجعه کننده توزیع شد.

او گفت: علاوه بر ارائه خدمات درمانی، با هدف کمک به معیشت و بهداشت مردم محروم، حدود ۴۰۰ بسته بهداشتی، غذایی و بسته لوازم تحریر میان محرومین توزیع و ۸ تانکر ۳ هزار لیتری نیز به مردم محروم این شهر اهدا شد.

او ادامه داد: تیم سحر جمعیت هلال احمر گلستان با توزیع بیش از ۲۰۰ اسباب بازی و اجرای برنامه‌های آموزشی، روانشناسی و سرگرم کننده برای کودکان و نوجوانان ساعاتی خوش را برایشان رقم زدند.

وی با اشاره به اجرای طرح نیابت در بین سالمندان بیمار و کم توان گفت: با مشارکت خیّر نیک اندیش گلستان، یک باب منزل مسکونی با تمام وسایل و لوازم منزل تحویل خانواده محروم شد و ۴ زمین دیگر نیز جهت ساخت کلنگ زنی شد.
 
 
 
 
 
 

انتهای پیام/ح


طرح نذر آب ۲ با کمک به بیش از دو هزار نفر در مناطق محروم

برچسب ها: هلال احمر ، بهداشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.