سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانش آموزان، دانشجویان و طلاب بدون سپردن وثیقه می‌توانند در راهپیمایی اربعین شرکت کنند

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت: بدون سپردن وثیقه، مجوز خروج از کشور به مقصد کربلای معلی، برای دانش آموزان، دانشجویان و طلاب حوزه‌های علمیه صادر می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ حسین عباسی معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت: با عنایت به استقبال جوانان مشتاق زیارت کربلای معلی و عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی و به منظور تکریم و تسهیل حضور مشمولان، دانش آموزان، دانشجویان و طلاب حوزه‌های علمیه دارای معافیت‌های تحصیلی در این مراسم معنوی، افراد مذکور می‌توانند از ۷ مهرماه تا ۳ آبان ماه امسال در سیستم اینترنتی سازمان وظیفه عمومی ثبت نام کنند و بدون پرداخت وثیقه، مجوز خروج از کشور را اخذ کنند.

او با بیان اینکه دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سایت EPOLICE.IR درخواست خروج خود را ثبت کنند، تصریح کرد: طلاب حوزه‌های علمیه نیز می‌توانند از طریق مرکز مدیریت حوزه علمیه استان زنجان اقدام کنند.

سرهنگ عباسی ادامه داد: دانش آموزان باید با ارائه گواهی اشتغال به تحصیل یا گواهی موقت فارغ التحصیلی متوسطه، به معاونت وظیفه عمومی صرفا در مرکز استان به صورت حضوری مراجعه و درخواست خروج خود را ثبت کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان تصریح کرد: متقاضیان معافیت جریمه مشمولان غائب (خرید خدمت مازاد بر ۸ سال) که نسبت به واریز حداقل ۵۰ درصد از مبلغ جریمه اقدام کرده‎اند، برای خروج از کشور به منظور شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی، نیاز به تودیع وثیقه ندارند.
 
انتهای پیام/ن
 

دانش آموزان، دانشجویان و طلاب  بدون پرداخت وثیقه، مجوز خروج از کشور را اخذ کنند

 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.