سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محصص: نباید کیفیت زمین تمرین را بهانه کنیم

رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: بهترین زمین را هم داشته باشیم، باز هم برخی بهانه می‌آورند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی محصص، رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال در حاشیه تمرین امروز تیم ملی امید، اظهار داشت: بازیکنان تیم امید خیلی خوب و با انگیزه تمرین می‌کنند. امروز نیز با استیلی در این مورد صحبت کردیم که بچه‌ها با انگیزه تمرین می‌کنند. به نظر من مسائل روانی، ۹۰ درصد فوتبال است و ما اگر به مسائل انگیزشی و کم کردن استرس‌ها توجه کنیم، می‌توانیم در تمام رده‌ها موفق شویم.


بیشتر بخوانید: نمازی، دستیار مجیدی در تیم امید شد


محصص ادامه داد:  تیم امید به زودی به ازبکستان  می‌رود، اما در بازی‌های دوستانه نتیجه مهم نیست. حتی اگر بهترین نتیجه‌ها را بگیریم و برنده شویم و یا ببازیم مهم نیست. اما مهم این است که فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم امید به این نتیجه برسد که کدام بازیکنان به درد تیم می‌خورد.

او درمورد حمایت فدراسیون فوتبال از تیم امید گفت: من به تیم امید نزدیک هستم، فدراسیون هیچ  کمبودی برای تیم امید نگذاشته است. البته شرایط تیم بزرگسالان که برای صعود به جام جهانی تلاش می‌کند، با تیم امید تفاوت دارد همه جای دنیا هم به این شکل است. در مسابقاتی  در شهر بوینس آیرس آرژانتین حضور داشتم. باید زمین تمرین بازیکنانی مثل آگوئرو را می‌دیدید. من نیز قبول دارم که زمین تمرین باید کیفیتش خوب باشد، اما این نباید یک بهانه باشد و بگوییم که، چون در زمین تمرین ورزشگاه امارات تمرین نکردیم، نتیجه نگرفتیم. تیم ملی بزرگسالان با کی روش در همین زمین، تمرین می‌کرد. حالا هم اگر بهترین زمین را داشته باشیم باز هم کسانی هستند که ایراد بگیرند.


بیشتر بخوانید: رویای شیرین فرهاد/ تیم ملی فوتبال امید ایران درصدد صعود به المپیک ۲۰۲۰


محصص درمورد بازیکنان تاثیرگذار در تیم امید گفت: فوتبال یک ورزش گروهی است. اما دقایقی در بازی وجود دارد که بازیکنانی می‌توانند مشکل را حل کنند. از این بازیکنان زیاد داریم. نورافکن و دلفی را داریم و با کمبود بازیکن مواجه نیستیم. اگر هم مجیدی تصمیم بگیرد که بازیکن جدیدی  به تیم امید اضافه شود، به راحتی ۷، ۸ بازیکن دیگر را می‌تواند اضافه کند. در دقایقی از بازی اگر بازیکنی مثل مسی و رونالدو را داشته باشید به شما کمک می‌کنند هرچند که باید بگویم در هیچ پستی کمبود بازیکن نداریم و نفرات خوبی در تیم امید حاضر هستند.


انتهای پیام/

اظهارات محصص در حاشیه تمرین تیم امید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.