سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز نشست شورای اجرایی اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه به ریاست ایران

نشست شورای اجرایی اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه از امروز تا ششم سپتامبر (۱۱ تا ۱۵ شهریور) به مدت پنج روز و به ریاست کشورمان در شهر توکیو ژاپن برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست شورای اجرایی اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه به ریاست جمهوری اسلامی ایران از امروز در توکیو آغاز شد. در این اجلاس که نمایندگانی از ۳۲ کشور حضور دارند، محمدمهدی بهرامی مدیر کل دفتر امور پست بین‌الملل به نمایندگی از کشورمان حاضر شده است.

اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه (شامل کنگره و شورای اجرایی یا شورای عالی مدیران)، یکی از ۱۷ اتحادیه منطقه‌ای است که در سال ۱۹۸۲ تشکیل شده و ایران در سال ۱۹۹۵ به عضویت آن درآمده است.

جمهوری اسلامی ایران دو بار در سال‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۱۷ به ترتیب میزبان هشتمین و دوازدهمین کنگره این اتحادیه بوده و به واسطه این میزبانی یکبار در فاصله سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۴ و بار دیگر در فاصله سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۱، ریاست شورای عالی مدیران را برعهده داشته است.

در این شورا شش کارگروه فنی مشغول فعالیت هستند که ایران در پنج کارگروه عضویت دارد.

این دور از نشست شورای اجرایی اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه از امروز تا ششم سپتامبر (۱۱ تا ۱۵ شهریور) به مدت پنج روز در شهر توکیو ژاپن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: شرکت پست ، ارتباطات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.