سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائدی: زمین تمرین خوبی نداریم/ به دلیل آسیب دیدگی در تمرین شرکت نکردم

بازیکن تیم ملی امید گفت: از مسئولان فوتبالی تقاضا داریم تا یک زمین تمرین با کیفیت را به تیم ملی امید اختصاص دهند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی قائدی بازیکن استقلالی تیم ملی امید کشورمان در حاشیه جلسه تمرینی این تیم در خصوص مصدومیت اخیرش عنوان کرد: در مسابقه اخیر استقلال مقابل فولاد خوزستان دچار یک آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا شدم و حالا به این دلیل تمرین نمی‌کنم.

درخواست یک زمین تمرین با کیفیت برای تیم ملی امید را داریم

قائدی در خصوص شرایط تمرین تیم ملی امید عنوان کرد: اردو دو روزی است که شروع شده و از نظر امکاناتی، چون هتل، همه چیز خوب است. اما متاسفانه تمرین خوبی نداریم و اگر زمین تمرین خوبی به تیم ملی امید مانند تیم  بزرگسالان اختصاص دهند شرایط بهتر خواهد شد چرا که اجازه ورود ما را به زمین تمرین آن‌ها صادر نمی‌کنند.


بیشتر بخوانید: اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال امید اعلام شد


بازیکن تیم ملی امید در ادامه بیان کرد: در این زمین تمرین، بازیکنان از ناحیه ماهیچه دوقلو دچار آسیب دیدگی می‌شوند. امیدوارم با پیگیری مسئولان این اتفاق هم حل شود.

زمین قبلی استاندارد‌های لازم را برای تمرین کردن نداشت

وی افزود: کیفیت زمین تمرین قبلی بد بوده و از استاندارد‌های لازم برخوردار نبود. وقتی تیمی که برای رقابت‌های المپیک آماده می‌شود باید شرایط آماده سازی خوبی داشته باشد. زمین فعلی که در آن تمرین می‌کنیم بهتر از زمین تمرین قبلی است.  

کیفیت توپ‌های لیگ افتضاح است

قائدی در خصوص توپ‌های لیگ برتری عنوان کرد: توپ‌هایی که به تیم ملی امید اختصاص داده شده کیفیت خوبی دارد، اما توپ‌های لیگ برتر واقعا افتضاح هستند و بسیار سنگین  و با انتقادات بازیکنان مواجه شده است، امیدوارم به زودی تعویض شود.


بیشتر بخوانید: شکوری: مدارک مربیگری مجیدی مورد تائید AFC است


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال امید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.