سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح جوانان احمدی یاوران مهدوی ویژه خدام نوجوان در حرم شاهچراغ (ع)

معاون فرهنگی و تبلیغات مذهبی آستان مقدس احمدی و محمدی از اجرای طرح "جوانان احمدی، یاوران مهدوی" ویژه خدام نوجوان حرم مطهر در دهه اول محرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام احمد سلامی معاون فرهنگی و تبلیغات مذهبی آستان مقدس احمدی و محمدی در نشست خبری به تشریح ویژه برنامه‌های حرم مطهر شاهچراغ (ع) در ایام محرم پرداخت.

او با بیان اینکه طرح جوانان احمدی، یاوران مهدوی توسط ٣٠٠ نفر از دانش آموزان متوسطه مدارس شیراز اجرایی مییشود، گفت: این دانش آموزان با گذراندن دوره‌های احکام، خدام حرم خواهند شد.

او افزود: این خدام نوجوان در قالب هیئت احمدی در روز شهادت علی اکبر به اجرای برنامه مییپردازند.

معاون فرهنگی و تبلیغات مذهبی آستان مقدس احمدی و محمدی اجرای طرح فرزندان عاشورایی از امروز در قالب قصه گویی و بازی‌های محرمی برای کودکان با همکاری شهرداری در حرم و فرهنگسرا هم اشاره و در این خصوص عنوان کرد: در این طرح معارف امام حسین (ع) از طریق بازی به کودکان آموزش داده می‌شود.

سلامی برگزاری عصر شعر محرم، تعزیه خوانی در دهه دوم محرم، برگزاری مسابقه عاشورا، برگزاری مراسم زیارت عاشورا از اول تا ١٢ محرم، برپایی محافل انس با قرآن و اجرای طرح من تلاوت قرآن را دوست دارم را از دیگر برنامه‌های شاخص حرم مطهر شاهچراغ (ع) است.

انتهای پیام/چ

اجرای طرح جوانان احمدی یاوران مهدوی در حرم شاهچراغ (ع)

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.